DeRedactie.be: Sporza redt de-red-actie.be


Er is veel commentaar gekomen op DeRedactie.be, de nieuwe site van VRT Nieuws. Vlaamse internauten lusten hem niet. Al zal er ook wel gewenning optreden. Voor nostalgici is er nog Sporza.be. Voor reactionairen is er De-Red-Actie.be, van twitterend Vlaanderen.

Meer nog, Twitterend en webdesignend Vlaanderen kan dit beter.
de-red-actie.be, oftewel “red de redactie”, wil hier iets aan doen. Grassroots webdesign als het ware, om te bewijzen dat Vlaanderen beter kan. Hoe? Een design/code/cmsmarathon, barcamp style. Waar & wanneer? Binnenkort, te bespreken door de deelnemers. Interesse? Mail hallo @ de-red-actie.be

Maar kom, DeRedactie.be is misschien niet alleen kommer en kwel. Zo kan krijg je nu de video-url’s en code op een schoteltje. Als nu iemand me wil uitleggen hoe die code in WordPress.com te integreren…

Benjamin

14 Reacties

  1. […] 7, 2008 door Evelien Er was al duchtig over geblogd (Margaux, Wondering Boys, Talk of the Town, My Personal Vision, Radio Plasky, nog een keer Radio Plasky, Kristof, en wellicht zullen nog Vele […]

  2. […] En dan lukt het niet… Alle gegevens, zoals URL en thumbnail worden met javascript in variabelen gestopt en dan met een document.write in een embedded gestoken. Maar wordpress houdt niet van javascript en zet een voor iedere ‘ zodat het niet meer wordt uitgevoerd. En ik ben niet de enige die dit al heeft opgemerkt. […]

  3. Ik heb ondertussen de oplossing gevonden: via deze plugin: http://w-shadow.com/blog/2007/12/13/raw-html-in-wordpress/
    kan je gemakkelijk javascript includen in je postings.

  4. Aha, straks eens bekijken, al vrees ik dat het voor WP.org bedoeld is, niet voor .com.

  5. Hebben jullie ook Twitter?

  6. Nee, (nog) niet 🙂

  7. […] DeRedactie.be: Sporza redt de-red-actie.be […]

  8. ’t is iets voor .org blijkbaar…

  9. @Mick: Benjamin is soms wel een twat 😛

  10. Dat groen is nog okay.. over dat paars g aik mijn mond niet open breken

  11. […] ik nog dat het aan mij lag, maar op het einde van de launchdag bleek gelukkig dat ik lang niet de enige ben die de opvolger van vrtnieuws.net een totale mislukking vindt. Wat mij wel nog enigszins […]

  12. […] aangestipt. Te veel navigatie, te zwaar, inconsequente lay-out, … De-Red-Actie.be stelt zelfs alternatieven voor. Maar toch zijn er nog enkele puntjes over het hoofd […]

  13. […] nog zo slecht niet DeRedactie.be en de restyling van het VRT Journaal moesten vandaag wel de hot topics geweest zijn in de Vlaamse […]

Plaats een reactie