Blog met Roberto Cavalli At H&M

Wordt de collectie draagbaar?

Een moderne mediacampagne gericht op trendy jongeren doet het niet alleen met YouTube, maar ook met een blog. Ex-Elle-redactrice Catarina Midby schrijft voor Roberto Cavalli At H&M een weblog vol, met bijna elke dag een nieuw bericht.

Kitch en ondraagbaar?

Eerder schreef ik al hoe Hennes & Mauritz mij tegenwoordig minder kon bekoren, behalve met de designer specials. Toen uitte ik ook de hoop om snel een Collection of Style in Antwerpen te zien. Wel, mijn gebeden zijn aanhoord. Hoera!

Maar terug naar Cavalli. Wordt de mannencollectie draagbaar? Ik heb mijn zinnen wel gezet op enkele stukken, maar wat zullen ze in het echt geven. Hopelijk bedacht Roberto dat de moderne man ook sleutels, portefeuille en een gsm in zijn broekzak moet kwijt kunnen.

Op 8 november weten we meer.

Geef een reactie

