Homodancing It toch niet gereanimeerd

Investeerder Stefan Wolvers trekt handen af van project

De Nederlandse Gay Blog meldt het nieuws dat hoofdinvesteerder Stefan Wolvers heeft beslist om de beruchte homodisco in Amsterdam niet terug te openen. De reden hiervoor is dat het project te duur is geworden, Wolvers staat heeft daarnaast een niet al te koosjere zakenreputatie en wordt zelfs vermeld op de website Internetoplichting.

Diva’s en drags en drugs

Discotheek iT was dé bekendste en populairste homodancing van Europa en plaatste Amsterdam definitief op de roze kaart. In 1989 opende Manfred Langer zijn keet aan de Amstelstraat met doorslaand succes. Tot diep in de jaren 90 was de iT dé place to be voor homo én hetero. Beroemdheden zoals Grace Jones en Richard Krajicek waren er kind aan huis.

Van extravagante begrafenis tot drugshol

In ’94 kreeg overleef Manfred aan keelkanker en kreeg hij een van de grootste begrafenissen ooit gezien in Nederland. Het moest zijn laatste grote feest worden. Eind jaren ‘0 kwam de iT vooral in het nieuws door de verschillende succesvolle drugsrazzia’s. uiteindelijk werd het gesloten en afgebroken.

Lege nieuwbouw

Ondertussen is er een grote nieuwbouw verezen op de plaats van oude iT en had ze eind december terug in grootsheid de deuren moeten openen. Diana Ross, Shakira, Elton John en George Michael zouden de exclusieve discotheek moeten openen. Er waren zelfs plannen om een groote fitness op het dak te bouwen en er een totaalconcept van te maken.

The party’s off

Niet dus! Wilfred Martens, wou van de iT terug een Europese trekpleister maken, maar besliste anders. Zelf handelt hij in immobiliën aan de Spaanse kust en heeft al een aantal rechtszaken en politiebevelen aan z’n been. Wat er nu met de nieuwbouw gebeurd is nog onduidelijk. Voor een verloederde disco kan je overigens ook in Antwerpen terecht: remember de Zillion?

133 Reacties

  1. Over begrafenis gesproken…
    De laatste week ontving ik verscheidene doodsbedreigingen…
    Wanneer er dus nergens meer berichten verschijnen…
    bezoek dan eens het kerkhof in Eisden Maasmechelen.

  2. We zullen trachten ook voor jou een witte cadillac te regelen 😉 (zie foto 2 hierboven)

  3. Stefan Cornelis Hendrik Wolvers geboren op 24 oktober 1966 is een rasechte oplichter. Nooit maar dan nooit moet iemand met hem in zee gaan… Hij besodemietert je waar je bij staat, zijn overtuigingskracht is overwelmend en hij praat geweldig met je mee. Geld terugkrijgen is een ramp, zoals ik hierboven lees met afspraken nakomen is ook niet best… en ik ben niet eens een slachtoffer van hem! Ik weet echt heel erg goed hoe hij te werk gaat… Sterkte allemaal, mocht je toch overtuigd zij van zijn goedheid, geef hem nooit eerst geld, teken NIETS met hem (behalve als hij aansprakelijk is)en dan pas zal je merken dat hij geen zaken met jou wil doen. Ik snap uberhaupt niet waarom Stefan uberhaupt iets in Nederland wil beginnen en al helemaal niet dat hij met zijn ‘projecten’ de pers wil halen. Hij heeft zoveel schulden deze man, heeft zoveel mensen besodemieterd, dat hij uberhaupt niet bang is dat ze hem zo op het spoor zijn. Maar ja, als je brutaal bent dan heb je de hele wereld aan je voeten 😉 Vind het alleen zielig voor zijn ouders, want het zijn lieve mensen en die verdienen dit niet… Mochten jullie dit lezen, sterkte!

    • hoi Vanessa,ik ben dus de duppe geworden van die oplichter hij heeft mij van heel mijn erfenis en juwelen wat mijn ouders mij hebben achtergelaten bestolen,de juwelen van mijn moeder dat waren eer veel en dure ouderwetse heeft hij verpand om met andere wijven te gaan uit eten en hotels te betalen ben daar pas achtergekomen,hij hield zo zielsveel van mij zoals hij zei en ik stomme ik naive ik geloofde zijn mooie praatjes kan wel een boek schrijven,ik heb nu niks meer hij is 7 september 2010 naar Colombia gevlogen waar hij even zijn kinderen ging halen voor samen terug te komen,hij heeft mij zonder niks achtergelaten met 8 honden en niks meer voor te eten,en ben pas dakloos geworden,op 15 mei,heb niks maar ook niks meer en weet af en toe niet meer hoe verder,zoals ik vernomen heb van zijn zoontje van 12 jaar heeft hij weer een hele jonge colombiaanse en heeft een baby op de 12/02/2012 naam Dylan gehad,en onderhand was hij mij nog steeds aan het lijntje aan het houden,dat hij nog steeds van mij hield,etc,etc,

  4. Wat is die Wolvers toch een zielig oplichtertje!!!!
    Ben ik even blij dat de mensen de weg naar Google weten te vinden, zo blijft er heel wat leed bespaard!!!
    Joh Wolvers ga toch met pensioen joh, je stelt helemaal niets voor. Je bent gewoon een zielig figuurtje, denk dat je vroeger aandacht te kort hebt gehad???

    Groetjes,

    Carla de Visser

    • heb hem pas gesproken, en ik heb hier een mooi verhaal over, als iemand geinteresserd is

      • Laat me maar weten wat voor mooi verhaal dat is.
        Gegroet,
        Carla

      • ja heel graag, heb tot 1 week geleden nog contact met hem gehad en ook dit liep uit op een bijna oplichting, maar was hem even voor

      • mocht je interesse hebben ik heb heel recente info over die griezel, adres, foto’s en telnrs

      • ja ik ben geinteresseerd,zou graag wat meer willen weten waar mijn bijna 450.000 euro naartoe zij gegaan want de juwelen van mijn moeder waren heel veel waard en het geld wat ik had,mijn email:mjnm@live.com

    • carla de visser is Gerda Abee , heeft gewerkt voor stefan in asterdam als hoer en nu gaat ze zielig doen maar toen ze poen verdiende was er niets aan de hand maar Gerda was al 45 en werd in de tseek gelaten voor een jongere van 23 jaar .. ja en dat doet pijn maar leer er mee leven

      • Whahaha..ik moet nu even lachen….ik heb geen Pseudoniem, gegroet Carla de Visser

      • zoals mandy zegt alshet je echte naam Carla visser bent waarom als je zo bedrogen bent staat er dan niets bij de politie over jouw en op het internet .. wie wel bij de politie bekent staat is Arjo echtgenoot van ineke wegens huisvrede breuk , die stefan had hem toen het huis uitgeslagen omdat hij binnen wilde dringen toen hij dacht dat ze alleen was en toen zat stefan binnen , ja en Arjo had een verbod van 200 meter en is toen dus het huis uit geslagen tot op straat toe … er staat ook in een aangifte dat Arjo dagen later uit wraak hem heeft aangeven aan de politie omdat hij een wapen bij zich droeg .. zijn ze het huis midden in de nacht binnen gevallen met een arrestatie team … hij is na een nacht op het politie buro vrijgelaten geen wapen gevonden en geen bewijs . Arjo heeft daarna aangifte gedaan dat hij was geslagen was door hem . begin nu te geloven dat anno of arno ,arjo is …. het lijkt wel een soap .

      • Ja helaas pindakaas is mijn echte naam Carla, ik heb voor niemand ook maar iets te verbergen……….gegroet, carla 😉

      • Grappig te lezen dat ik een hoer in Amsterdam was en gewerkt heb voor die beste brace Stefan 🙂 Jullie zijn niet goed snik, maar geeft niet hoor, wanneer ik maar weer wie ik ben…….En dat is geen Gerda, Sylvia, Pietje of Klaasje…….maar gewoon Carla de Visser. Gegroet Carla

  5. Go Carla … Go Carla… 😉

    Nee maar echt mensen, pas voor hem op want hij is echt een zielig mannetje. Hij licht je op waar je bijstaat en pas een paar dagen daarna kom je erachter dat hij toch niet helemaal zuiver is. Maar dan is hij allang verdwenen met je centjes…

  6. Ik zou wel eens een foto van die Stefan Wolvers willen zien.
    Ben echt benieuwd hoe dat miezertje eruit ziet.
    Heeft niemand dan een recente foto??
    Ben benieuwd!!!
    Let me know!!!!

    Bey beyyyyyyyyy Carla

  7. Hallo beste mensen,

    Vind het toch vreemd dat niemand mij kan vertellen waar Stefan Wolvers uithangt of een resente foto van hem heeft!!!!

    Laat me even weten als je informatie over hem hebt???

    Groetjes ,

    Carla de Visser
    Rotterdam

  8. Ik heb ook geen foto van hem kunnen vinden… sorry!

  9. ik weet waar hij uit hangt en ik heb een foto van hem en zijn huisadres in spanje en tel nummer

    • ja hij woonde bij mij in spanje condado de jaruco lloret de mar,maar was niet hem zijn huis hij had en heeft niks en nooit gehad,en telefoon nr.heeft hij er zoveel

  10. Whoooooooo Pietje bel, laat eens wat weten, ben razend nieuwsgierig.

  11. Wat een grootspraak weer!!
    Foto en adres van Wolvers….waar blijft die foto en het adres???
    Pietjebel….vraag me af of je aandacht te kort krijgt

  12. ik hem hem pas gesproken , ben nog niet helemaal klaar met hem, als iemand intersse heeft

    • Ja………….ik ben ZEER benieuwd!!
      Wederom gegroet,
      Carla

    • ik heb ook interesse om een wel heeeeeeel persoonlijke reden.
      Dus als iemand wat weet laat maar horen

    • rob wil ook wat zeggen wilde 25.000 euro van hem lenen was mondeling acoord en toen vroeg hij er 50.000 terug en toen rob nee zei stonden er 4 Colombianen plots naast hem omdat er kosten waren gemaakt , moest rob effe 10.000 euro betalen is gebeurt in de Brasil Bar in Lloret de mar Rob betaalde meteen was ook alles wat hij op zak had en zei vervolgens tegen stevan sorry .. ik zat er naast we zaten voetbal te kijken . hij gaf die colombianen ieder 1000 euro en met mij(max)zijn we toen met Krijnie naar de nachtclub geweest tot 7 uur in de ochtend , man o man het is een man waar je echt mee moet lachen hij geeft het geld net zo hard uit als dat hij binnen krijgt ,maar voor zijn vrienden een goude gozer . ik denk nog af en toe waar kwamen die colombianen zo snel vandaag , het gekke was die bar was vol mensen en die bleven gewoon naar het voetbal kijken terwijl die colombianen hun jas open deden en alle 4 iets bij zich hadden . luister mensen ik weet wel het is misschien niet zoals het hoort maar als je daar tussen zit en je ziet wat er gebeurt dan moet je echt lachen daarna die stevan bleef gewoon naar het voetballen zitten kijken met ze rum cola .. Rob nogmaals was vervelend voor jouw maar als het je een geruststelling geeft we hebben genoten van de poen die je aan hem overhandigde .

      • Wat ben jij een zielig figuur Max….ach je komt jezelf nog wel een keer tegen. Gegroet, Carla

      • Dit is niet max maar Stefan wolvers zelf,ken die verhaaltjes.het enige wat hij kan is oplichten,heeft ook Gerard van Cafe Mambo Mambo in Lloret opgelicht,maar was zo slim dat hijzelf nooit voor niks tekende,maar aan een ding had hij niet gedacht in Hacienda dat is de belasting in Spanje.alles wat hij deed heeft hij met mijn geld gedaan zonder ik het te weten,want hij zei dat hijzelf geld had op bank in Nederland merilyn Lynch of hoe die heet.zelf is en beschijt hij zich voor Colombianen en iedereen daarom verstopt hij zich,zelf zijn kind waar ik kontakt mee heb wil niks van die zieke gek weten.esta Loco zegt het kind altijd tegen mij,of vraagt heb jij nog wat van die loco (gek)gehoord,het is een grote schijter durft niks alleen bedreigen via internet en veel andere namen gebruiken dat kan hij wel die held op sokken.hij praat hier ook op dit met andere namen die vieze vuile hufter.mijn hele leven heeft hij verwoest en kom er niet bovenop met 54 jaar dat ik ben.terengleier

      • Hahahaha wat moet ik lachen als ik dit lees.Stefan zelf zeker weer he!!Ik weet wel dat hij toen kontakt had met wie dan ook en er kwamen een paar jonge colombiaantjes aan de deur bij mij in spanje,maar hij was zo zo erg bang dat hij mij zei dat ik de politie moest bellen dat er raar tuig voor de deur stond.Echt hij scheet bijna in zijn broek van angst .En dat was hetzelfde toe hij Gerard van de Mambo Mambo had opgelicht in lloret,die kwam ook aan de deur snachts.Heb nog nooit zo een schijterd meegemaakt.Held op sokken.Groot doen kan hij,maar met andermans geld.De vader van Krijn,Krijn Senior die trapte er niet zo in die had hem door daarom wou hij er ook niet meer langs gaan en verstopte zich voor hem.GROTE VETTE DIKKE LULLEBAK en hoeren loper.Als vader een grooooote NUL.arme kinderen

  13. Heb kortgeleden 1300 euro aan hem verloren.
    Kleine bijkomstigheid is dat ik deze persoon HEEEEEEL goed ken.
    Helaas zou ik bijna zeggen.

    • ik heb tot gisteren met die dweil in contact gestaan, interesse?

      • ik heb interesse want door hem ben ik nu dakloos en opgelicht,hoe kan ik in kontakt komen met jou???

      • Ja Monique, ik heb verschillende malen via Facebook contact met je gezocht omdat ik je al eerder ontmoet heb toen je nog samen was met die fluim maar je reageerde nooit, maar ik sta open om wat dan ook te doen om die viezerik nu eens en voor altijd aan te pakken.
        Juan

      • hoi juan,hoe kan ik in kontakt komen met jou,raar dat je zegt dat ik niet reageer,want doe ik normaal altijd,hij heeft mij pas weer gemaild,zet je in kontakt met mij aub,ik ben niet zo goed met internet en dit is toevallig dat ik het gevonden en terug gevonden heb,dayana had zich ook in kontakt met mij gezet,ik heb normaal mijn internet op mijn kleine mobieltje,aub kontakteer heb nieuws,weet nog steeds niet wie je bent.mvgt monique

      • hallo Monique, ja ik heb echt al 3x een bericht gestuurd naar je facebook, maar misschien is makkelijker me te mailen op jcoutdoor@hotmail.com dan geef ik je ook mijn telnr hier in Spanje Ik wil graag even spreken om samen te overleggen. Ik zal nogmaals een berichtje achtelaten op je facebook pagina oke? grtn Jan

      • Hallo Juan ben je er nog?zou graag contact met je willen hebben.

    • als je 1300 euro van hem tegoed heb moet je dat komen halen dappere dodo . de deur staat open maar je komt niet omdat waar hij woont nu namelijk niet zo een lekkere buurt is als europeaan .. hij woont daar en heeft van niemand last en zal daar echt niet bang zijn ..
      waarom laat hier niemand 1 bewijs zien dat begrijp ik niet ..

      • Googel zijn naam maar eens……….wederom…….gegroet, Carla

      • ik ben zelf ook 6 jaar geleden in colombia geweest en inderdaad daar wordt je niet vrolijk van. ben zelfs beroofd door 6 mensen en dat was in 1 van de beste wijken daar. ik zie nu trouwens pas dat de reacties vanaf 2007 zijn , en inderdaad weer even gegoogeld zoals Carla zegt en wordt er niet wijzer van . waar ik wel wijzer van wordt dat hij uit het polite register is verdwenen zoal ik al eerder vermelde, dat blijf ik raar vinden en voor de rest geloof ik het nu wel. Dames jullie sex avontuur is voorbij en neem genoegen met een nonnen leven en wees weer gelukkig met jullie echtgenoot die je had bedrogen , als ik erover nadenk zijn jullie soms nog verliefd op de gozer .

  14. i might have information on stefan wolvers but the problem is that i dont speak dutch.
    can anybody who speaks english contact me and we will share information

  15. here i am again are you the one with the irish pub in spain frank ?

  16. Well Frank………..let us know?!

  17. Hello Frank

    I am still waiting for the information on stefan .
    Do you have a irish pub in spain?

  18. Anno, ik denk dat onze Frank op wereldreis is………………..

  19. Hai die Anno, ik speurde jaren geleden mee met Internetoplichting, helaas is deze site niet meer!
    Maar t mannetje heeft heel wat spoortjes van ellende nagelaten en ik zou hem oh zo graag eens achter de tralies willen bezoeken! Ach geduld is een schone zaak!!!
    Fijn weekeind groetjes Carla

  20. De oplichter Stefan Wolvers zit nu in Colombia, Barranquilla en is daar ook weer bezig!

    • klopt, tot vandaag zit hij daar, ik heb ook een probleem met die glibber,
      interesse en info uitwisselen?

    • Hij zit in de wijk SAN ISIDRO,BARRANQUILLA,hij woond naast een winkel.Hij zal niet veel hebben,hij zegt nu dat hij onder zijn navel kanker heeft en stuurde foto’s dat hij zogenaamd in het ziekenhuis in Panama lag ,maar was te zien dat het weer montage was om aan geld te komen die Zielepoot,of ze zijn vrouw Dayana Santodomingo even wat geld over zouden kunnen maken daar hij zijn bank pasjes bij zich had en ze nu even zonder geld zat.Wie geloofd die shit nog,hahahaha.Maanden geleden zwoor hij weer dat hij mij mijn geld terug zou geven,hij had al de helft overgemaakt(zeker onzichtbaar geld)en nooit aangekomen.Ze moeten zo een gek opsluiten in een gekkenhuis daar hoord hij thuis en de sleutel weggooien.zo een tuig zijn het leven niet waard,die mensen oplichten en zonder niks helemaal niks achterlaat,zelf zijn arme honden,en ik ben het enige slachtoffer niet zo ik te weten ben gekomen.Maar hij word ook ouder,en als je die foto’s ziet is hij niet erg ziek hij ziet er uit als een volgevreten vies varken.jammer dat ik niet weet hoe ik die foto’s erop kan zetten,daar baal ik echt van,want dan had ik dat gedaan.Ik heb er PTSS van over gehouden en slapeloosheid en angstaanvallen,mensenschuw,moet iedere week naar de psycholoog voor hulp.Ze hebben mij ook verteld dat de INTERPOL hem zoek,nou hoop het echt,hoop van harte dat dit tuig eens eindelijk zijn straf krijgt of afgemaakt word,dat zou nog beter zijn. 😊😊😊

      • Tsja…Opgeruimd staat netjes Monique, maar wat ik in al die jaren zo’n beetje te weten ben over dat ventje mag hij wel eens naar Nederland uitgewezen worden, lijkt me wel grappig. Blij het toch vreemd vinden dat meneertje nog niet opgepakt is na al die jaren met alle info…..Groetjes Carla

  21. He Kees hoe weet jij dat dat hij daar zit en waar is hij mee bezig.

  22. Ach Anno, iedereen schijnt hem te kennen, hebben adressen, foto’s etc! Pfffffffff als je schrijft dat hij in Colombia zit en je leest al het vorige dan schrijf je de rest er toch ook bij? Of ben ik nou gek?
    Maar oke, kom maar op Kees en geef een reaktie of Anno’s vraag aub.
    Geduld is een schone zaak.
    Gegroet, Carla

  23. frank gira,are you stil there???

  24. Nou nou die Frank Gira is met een wereldreis bezig denk ik………….

  25. stefan zit inderdaad in Barranquilla, hij is inmiddels getrouwd (2e keer daar) en heeft daar een kind (5 maanden) het is een bloedzuiger 1e klas. Ik heb zijn adres alleen zijn telnr heeft hij gisteren op voicemail staan. Ik heb ook wat te verhapstukken met die glibber

    • Waar ken jij hem van dan en wat weet je te vertellen.

      • Hallo Arno, ik ken hem al uit de iT tijd via Pitzalis, later heeft hij mij gebeld en allerlei voorstellen gedaan maar ik zag dat niet zo zitten. Later heeft hij nog eens contact gezocht maar toen zat hij al in Z-Amerika en had hij weer verschillende voorstellen waar ik niet op in ben gegaan. Tot ongeveer een 7 maanden geleden hij me vond via facebook en me vertelde dat hij weer terug was in Colombia, getrouwd was, zijn vrouw in verwachting was en dat hij nu serieus handel wilde drijven van partijgoederen uit faillisementspartijen van bedrijven in Spanje (waar ik woon) Om een lang verhaal kort te maken, Hij heeft me ingeveer 2000 euro gekost in wat weer een lulverhaal bleek te zijn, ik wist zijn achtergrond maar wilde die gok wel wagen. Maar de man is zo naar de klote en wanhopigdat hij nu voor welk bedrag dan ook de meest idiote voorstellen doet. Maar buiten de contante bedragen die men kwijtraakt is de schade van niet doorgegane transacties veel groter.
        Ik heb hem heel uitdrukkelijk gezegd de boel niet in de maling te nemen en tocg flikt hij het ondanks dat hij weet dat hij niet met een stel idioten te doen heeft. Ik heb zijn adres, kopie paspoort, uittreksel geboortebewijs, naam van zijn vrouw etc etc. Maar hij heeft nu zijn hand overspeeld en nu schijt hij in zijn broek wen heeft zijn tel steeds op voicemail staan nu. Ik ken ook Monique, zijn ex in Llorett, die ook een slachtoffer is van die dweil Oke wat zijn jouw ervaringen met hem?

    • ja laat mij ook eens wat weten aub ik ben zijn vrouw getrouwd in Jamaica gelukkig nergens geldig dat id het enige waar ik blij mee ben hij heeft mij alles gestolen alles tesamen zo een 450.000 euro geld en juwelen,en ben nu dakloos,hoe kan ik kontakt krijgen met jullie heb meer boven mijn email gezet en nog een keer mjnm@live.nl
      aub praat jij spaans juan?

    • dan heb je ook zijn email: ik heb ze mij geeft hij ook al maanden geen antwoord meer hij had mij gezworen dat hij mij niet dakloos zou laten worden,en dat hij voor die tijd dat ze mij op straat zouden zetten hij terug zou zijn voor mij te helpen het laatste email,is van 16 april en daarna niks meer ik heb ook fotos van die Dayana met hem in zijn hotmail,die heeft zijn zoontje mij doorgestuurd,daar heb ik goed kontakt mee arme kind,hij heeft nog een ander kind in nederland met een poolse,ik heb zoveel telnr van hem hij is al die tijd in kontakt gebleven met mij,als jij mij kent aub neem contact op met mij.

      • Nou nou, het wordt een keer tijd dat het net rond Dhr. Wolvers zich sluit. We zijn er vanaf 2007 al mee bezig geweest….maar als niemand reageert..?! Hoop dat jullie het net kunnen sluiten. Succes!!

      • Nou C, het zal aan mij niet liggen, wordt tijd dat er eens vol gas gegeven wordt om deze lafaard aan te pakken. we doen ons best.
        Juan

  26. en Monique, ik heb geprobeerd je een mail te sturen maar is dat adres wel correct want mijn mail wordt geweigerd.

  27. Gelukkig Juan en Monique hebben contact als ik het goed heb. Zet um op!!

    • nou ik heb inderdaad contact met Monique en O mijn God, wat een triest verhaal. Echt, die schoft gaat bloeden voor wat hij deze vrouw heeft aangedaan. In welk opzicht ben jij betrokken met die fluim? grtn Juan

      • Ik heb het hier een beetje aangewakkerd, zat toen bij Internetoplichting wat nu uit de lucht is helaas.
        Groetjes C.

      • Ik vind dit erg om zulke dingen te lezen,ik ben niet haat dragend,hij is ziek ik wil niet dat hem wat overkomt want dan zou ik mij nog schuldig voelen ook nog.ieder krijg zijn straf vroeger of later,ik denk ook aan zijn kinderen.die hebben al genoeg.

      • Monique, maak geen Slachtoffer van hem!!!

      • doe ik ook niet,maar vind het erg,kan er niks aan doen,misschien te zacht van caracter ben nu eenmaal zo.ik zou zo nooit kunnen zijn,ook al hebben ze dat bij mij wel gedaan.

  28. zo en nog iemand nieuws over dit heerschap ik ben nl in colombia en er is mij ter ore gekomen dat hij zijn huidige vrouw zeer ernstig mishandeld . Niet van de vrouw zelf maar van de politie aldaar die hem nauwletend in de gaten houden.
    Verder ben k te weten gekomen dat hij bezig is zijn kind te ontvoeren en die samen met die monique op wil gaan voeden.
    Allemaal bekend bij de politie van barranquilla waar hij woont.

    • Nou anno daar denkt geen haar op mijn hoofd aan ik heb genoeg doorstaan.Dacht dag ik daar vanaf was.Door hulp van lieve goede mensen ben ik in Nederland gekomen.Ben alles maar ook alles kwijt zelfs mijn dieren die mij iedere dag hebben geholpen te overleven zonder hun zou ik het niet gehaald hebben.Maar die zitten ook veilig en de meesten zijn geadopteerd.Heb zoveel.zoveel verdriet gehad en nog.Mijn geld en juwelen zie ik toch nooit meer.Dus helemaal van 0 starten en op mijn leeftijd is dat niet makkelijk.Zie het af en toe niet meer zitten

      • beste monique
        dat leek mij ook al sterk als ik lees wat je hebt meegemaakt maar ja mensen zijn onvoorspelbaar.
        Ik denk ik er om dit heerschap aan te geven bij de politie in colombia en in nederland .
        De vrouw waar hij een kind mee heeft in colombia wordt zeer ernstig mishandeld zowel geestelijk als lichamelijk deze man moet aangepakt worden en snel ook.

      • Hallo Anno, die hond heeft mij een aantal maanden geleden gevraagd zijn uitreksel geboortebewijs in Diemen op te halen om aangifte van de geboorte van zijn zoon te doen, dat heb ik gedaan maar nooit opgestuurd omdat ik er toen achter kwam dat hij weer probeerde de boel te flessen. Ik moet zijn adres in Barranquilla ergens hebben maar kon dat zo gauw niet vinden maar misschien heb je het zelf al.
        Ik zou ook naar Colombia gaan om hem te ontmoeten en daar faillissementspartijen uit Europa te importeren maar je snapt het al, er moest eerst geld heen om dat te regelen. Ik heb de laatste maanden geen contact met hem gehad want die hork heeft de stekker eruit getrokken maar als ik je ergens mee kan helpen heel graag.
        Dat verhaal van mishandeling heb je blijkbaar van de politie, als het van haar komt dan is het weer een poging om aan centen te komen want zij geeft aan van hem af te willen en vraagt om geld voor een ticket voor hem zodat hij maar wegkan, zij speelt het spelletje mee vermoed ik maar misschien zit ik er naast nu.
        Ik weet dat hij financieel volkomen naar de klote is en in een stinkhok woont, DE juiste plek voor hem trouwens, en dus van alles probeert om weer aan geld te komen. Monique is het grootste slachtoffer van die rat en zou haar graag willen helpen maar dat zit er nu ff niet in, maar wie weet.
        Ik zou graag contact met je houden en samen staan we sterker oke?
        grtn Jan

      • Hoi Jan datzelfde is mij gebeurd dat met Dayana je hebt gelijk dat zei het spelletje mee speeld heeft mij ook gesmeekt te helpen.Vroegen ook weer geld en dat zei mishandeld werd nou een grotere laffaard als hij komt niet uit hoor.maar ze passen goed bij elkaar.Heb alleen medelijden met die arme kinderen.ikzelf zit nog met een erge depressie en kom er maar niet bovenop.Heb heimwee naar mijn dieren mis ze zo erg.

    • dan moet anno zo stoer zijn en aan te bellen en Ja Juan is Jan Boode leeft in spanje vastgezeten wegens drugs transporten en heeft in 2011 een ontnemingsrechtzaak verloren en moet nu 1,2 miljoen euro betalen aan de staat…
      en alle beschuldigingen daar gelaten waarom zit iedereen altijd anoniem op deze site … En wel raar dat de politie niets doet of werkt hij misschien daarvoor , Luister wie geloven wat hier geschreven wordt moet dat zelf weten , maar ik wordt het wel zo langzamerhand zat en zal bij een volgende bericht alle gegevens van deze personen op internet zetten met fotos en alles , en daar zullen anno en jan niet blij mee zijn , en wat lult jan nouw niet containers hij wilden 1250 kg cocaine uit colombia gaan vervoeren en wat gestolen jachten naar dubai laten brengen , hellaas voor Jan wordt er wel eens wat opgenomen door instanties .

      Van: juan bodega
      Aan:stefwol@yahoo.us.gov
      Verzonden: donderdag 29 maart 4:46 2012
      Onderwerp: sunseeker

      Hola amigo,

      als je op google sunseeker shadow south france intikt kom je op de website van The Yacht Market terecht en dan ga je naar het 4e jacht van bovenaf.

      Rechts boven de foto staat het ID nr: 86095. Daar vind je alle gegevens en wat vooral van belang is dat dit ding maar heeeel weinig draaiuren heeft en in 2008 helemaal opnieuw is ingericht naar de wensen van de nieuwe eigenaar. De vraagprijs is 5,5 ex de helft van wat de standaarduitvoering heeft gekost. Daar zit nog aardig wat onderhandelings ruimte in natuurlijk en dat is de normale verkoopprijs. De Dubai optie is niet mogelijk als hij jouw kant opgaat dus het wordt dan een normale verkoop en wij kunnen alles regelen. Een knoert van een ding en de foto’s geven nog niet eens echt weer hoe groot hij is maar als je naar de breedte kijkt, 6.40mter heb je wel een idee.

      Die in Portugal ligt daar krijg ik de gegevens vandaag van en die ligt beduidend lager in prijs natuurlijk, ik schat rond de 1 miljoen, maar dat weet ik later, je hoort later nog van me hierover.

      heb die gozer gesproken en als het ding oke bevonden wordt kan hij binnen 3 dagen over Cash beschikken ter plekke waar de aanbetaling moet worden gedaan. Het is nu alleen de vraag of hij wat meer gegevens van dat ding kan krijgen ???? of dat hij iemand moet inschakelen om dat ding meteen te gaan bekijken

      Nog even wat die kennis van de bank had me gebeld of ik die staat dingen al had , wat denk jij kan dat nog of zie je er van af??

      grtn Juan

      en dit is een mail van juan JAN BOODE het gaat over red van gestolen exclusive jachten waarvan de eigenaar in problemen zit en zo de verzekering probeert op te lichten , de Dubai route wordt gebruikt omdat je daar je schip gewoon opnieuw kan registreren …

      Mensen soms zijn de dingen echt anders als wat jullie allemaal lezen hier .. …

      nogmaals schrijf wat jullie willen maar er zijn mensen die hier nu echt moe van worden en dan gaat er een beerput open en dat houdt niemand meer tegen. ook voor anno en jan boode niet …bij het volgende bericht wat wordt geplaats zal ik meteen fotoso ,paspoort en huis adres geven en meteen een huis in Catalunya die de nederlandse staat heel graag in beslag wilt nemen..

      een fijn weekend geniet er van

    • als jij in colombia bent ga je toch gewoon langs bij hem en stom stuk stront hij werkt voor de politie heb je dat nu nog niet door , anders hadden ze hem toch opgepakt in al die landen , ik vertel je nu dat hij Jan Boode gespaard heeft en hem de elende heeft bespaard hier in Colombia .Nogmaals het is een tering lijer maar beschermd toch zijn vrienden die hem helpen .. ik stel voor Anno of hoe je ook heet om je telefoonnummer achter te laten en je adres waar je nu bent in Colombia . geloof me hij zoekt dan wel contact met je , maar wel doen dan he en niet alleen maar verhalen opschrijven cowboy

    • Die vrouw is net zo een groot tuig als Stefan zelf,ze benaderde mij per email om haar te helpen,Stefan is een grote lafaard en verschuild zich achter Dayana Santodomingo zo heet ze en ze gebruiken allebij haar email adres.

  29. Niet denken maar gewoon DOEN Anno, good luck, mijn zegen heb je, Groetjes Carla

    • kom op anno als dat je echte naam is klop bij deze mijnheer aan en doe aangifte met je grote mond bij de polite en andere instantie in Colombia als je wilt kan je ook meteen de hoofd van de CTI bellen Dr Didier afdeling narcotica Barranquilla, je kan ook meteen bellen naar Jude op het kantoor van de inteligencia in Cartagena de indias ,je mag natuurlijk ook naar het kantoor van de nationale politie in Zoetermeer gaan daar zit marcel van kerken of durf je dat niet omdat je op de opsporing staat…

      schijt ziek worden we van jullie ziekelijke internet gelul .. ga met alle mensen daar naar toe knap je van op

      • •Haat zaaien en discriminatie

        Wanneer je via een email, chat of internetforum teksten of beelden plaatst waarmee je anderen aanzet tot haat of discriminatie tegen een individu of bevolkingsgroep. Bijvoorbeeld op grond van ras, geslacht, leeftijd, land van herkomst, godsdienst, seksuele voorkeur, handicap, taalvaardigheid, levensbeschouwing, politieke overtuiging, sociaal-economische klasse, beroep, uiterlijk en dergelijke.

        •Beledigen

        Beledigen is het doen van kwetsende uitspraken die iemands eer en goede naam kunnen aantasten.
        •Smaad/laster

        Als je opzettelijk iemands goede naam of eer aantast door die persoon van iets te beschuldigen, noemen we dit smaad. Als je dit doet met het idee dat het waar is, wordt het laster genoemd.

        Ja JAN BOODE ik geef je 1 advies en dat is nu het volgende ik heb je altijd nog beschermd van wat ik allemaal weet van je maar daar stop ik mee alles gaat vanaf heden naar de instanties , ook dus je ontmoeting in 2011 met frans meijer in anwerpen waarbij je de waarde papieren aan mij aanbod van Paraqua ,china en Brazilie ,deze waarde papieren zijn het losgeld van de HEINEKEN ONTVOERING EN DAT IS LANGZAMERHAND OMGEZET IN WAARDE PAPIEREN . EN ZEG NIET DAT DAT NIET WAAR IS WANT ALLES STAAT OP MAIL EN OP DIGITALE TAPE , als de mensen hier willen kan ik vandaag bij jullie morgen bij mij wel een aantal voorbeelden daar even van plaatsen .. en dan zal ik ook meteen de mails van de gestolen SUNSEEKER JACHTEN er bij zetten . …
        En ANNO ZEG WIE JE BENT EN VERSTOP JE NIET LAFAARD , JULLIE VERSTOPPEN JE BEIDE ACHTER MONIQUE EN PUBLICEREN ILIGAAL HAAR MAILS , ZEI DOET MORGEN IN IEDER GEVAN WEL AANGIFTE , IK ZAL DAT NIET DOEN WANT MET HET OPENBARE VAN DOCUMENTEN EN EMAILS EN DE GEHELE EMAILS EN DIGITALE TAPES RECHTSTREEKS NAAR DE INSTANTIES IS EEN AANGIFTE NIET MEER ALS 20 DAGEN CEL MAAR DEZE PUBLICITEIT GAAT NU OP STOOM KOMEN EN JE WEET IK STOP DAAR NIET MEE GELD OOK VOOR JOUW ONBEKEND ANNO

    • Carla er is er niet 1 van deze helden die bij deze jongen of man wil aanbellen ze schijten in hun broek .. ik stel voor iedereen die hier schrijft zijn gevens te openbare en eventueel een kopie paspoort of zoiets , ik vertel je nu niet 1 persoon ja misschien Monique wel doet dat , ze zijn als de dood dat alle shit op straat komt ..
      en ik denk zelf ik ken die man natuurlijk niet als hij daar al jaren in colombia woont , dan moeten er instanties zijn die hem beschermen want de buurten daar zijn de gevaarlijkste buurten van Colombia ,ik ben zelf 1 keer op doorreis geweest daar maar man daar wil je niet lopen ook overdag niet…
      nogmaals ik ben alleen maar lezer hier maar voor sommige mensen kan dit wel eens zwaar weer worden , laat die doos van Pandora dicht denk dat dat verstandiger is … maar goed ik lees het met genoegen

      • Ja Paul, ik moet zeggen dat ik ook wel van dit wild west verhaal geniet………het is allemaal blablabla…..klagen, steunen en niemand die ook maar iets onderneemt, al vanaf 2007…..dus ik volg al jaren met belangstelling deze Stefan…..;) Gegroet carla

      • Ik verstop mij niet,ik gebruik geen andere naam als mijn eigen.ik heb ook mijn email adres er gewoon opgezet voor als er iemand mij wil mailen.ik laat mij niet bedrijgen door zo een lullebak die wat geen 5 cent waard is.OOIT STEFAN KRIJG JIJ JE HACHJE TERUG.

  30. jezus ik zou mij hier eigenlijk niet in willen mengen maar wat een verhalen ik ken stefan heel goed en die is tot veel in staat maar zeer zeker niet tot lichamelijke mishandeling dus op dat punt klopt hier iets niet.

    • ja inderdaad, er wordt nogal met stront gegooid. 1 ding moet ik toegeven, ik geloof/de ook niet zo in dat mishandeling verhaal. Het is een druiloor maar dat zag ik hem inderdaad ook niet doen.
      Probleem is niet zo dat ik belazerd ben, en ook niet de hoogte van het bedrag (dat is peanuts), is van belang maar ik geloofde echt dat hij het verleden goed wilde maken en achteraf bleek ik toch weer in de maling genomen te zijn en dat de zogenaamde vriendschap dus iets anders in elkaar stak. Tijdens onze contacten hebben we veel prive ellende gedeeld en ook gehuild van t lachen, dacht echt dat het een gabber was geworden. Dus niet, en dáár ben ik het meest kwaad om. Maar ik had dat geaccepteerd en gedacht oke, kost wat maar je bent nooit te oud om te leren en ik heb ook maanden hieraan niet meer gedacht, tot het laatste bericht van anno. Toen stak toch weer even de boosheid de kop op. Maar het is nu helemaal aan t escaleren. Vraag me af of de consequenties wel helemaal overzien zijn. In ieder geval gaat het mij te ver. Ik gooi de handdoek in de ring en Stefan kan me ten alle tijde bereiken op mijn prive mail.

      • w weten net zoals hij dat hij niet goed bezig is geweest wil hemook absoluut niet in bescherming nemen maar hij is gewoon niet in staat tot lichamelijk mishandeling dus dat verhaal is lulkoek en dat weten oa monique en gelukkig jij ook.
        Verder wil ik met het hel gedoe niets te maken hebben maar als je negatieve berichten uit moeten die wel kloppen.

      • als je zijn gegevens heb bel je hem toch of een email , lijkt mij maar is wel raar dat je nu de handdoek gooit ,is het misschien zo dat het verhaal wat ik met open mond zit te lezen waarheid in zit over jouw juan of Jan zoals hij je noemt .. als dat zo is dan is dit een TIP waard aan de telegraaf …. maar goed vondt het juist zo leuk worden….

      • Beste Juan,hij heeft mij zoveel keer belooft,gezworen etc,en blablabla dat ik er iedere keer weer in trapte,omdat hij mij zwoor mij alles weer terug te geven,heb nog de afschriften van Western Union omdat hij niks te vreten had die doodskop.hij heeft nog voor enige weken al mijn emails en fb gehackt heb ze gelukkig weer terug kunnen krijgen.

  31. had graag nog wat gelezen mensen , maar sinds stefan bezig is om alle emails te openbare wordt het plotseling erg stil hier, ik ben zelf eens een beetje gaan google en heb vanmorgen eens geinformeerd bij een kennis van mij bij de politie en die zegt het volgende hij staat inderdaad in de computer en heeft ook vastgezeten in Nederland maar dat was niet voor oplichting dat was voor een zaak met drugs baron Carlos Pitzalis en iets over Paarlberg hij heeft trouwens alleen maar in voorarrest gezeten 9 maanden en toen was hij er plotseling uit , en daarna is alle info niet meer opvraagbaar …. wordt verwezen naar het ministerie van justitie … oja er staan totaal geen aangiftes open . heb tevens eens laten nakijken jan boode , die heeft inderdaad een ontnemmings vordering en een drugs verleden.ik vraag me echt af ,of al die klagers hier ,misschien niet aan de verkeerde kant van justitie staan….
    nogmaals ik ken hem niet ,maar vraag me wel een paar dingen af . 1*waarom wordt hij plotseling vrijgelaten.
    2*waarom zit hij in colombia waar het bloed gevaarlijk is en je zonder speciale visum niet langer dan 6 maanden kan blijven..
    3*werkt hij voor instanties die gebruik maken van hem..

    • Nou zoals ik het lees moeten wij hem nog straks de voeten gaan kussen zo goed dat hij moet zijn,wat een stelletje kontekruipers en slijmballen,maar voor mij is het iedere keer dezelfde dir antw.met een andere naam.Ken die verhalen al zolang.Mij heeft hij bedrogen en bestolen en mij en mijn dieren zonder niks achtergrlaten had nog niet eens voor te eten heb anderhalf kaar van de voedselbank geleeft daar en dat was geen vetpot hoor.Ben zelfs mijn dieren verloren waar ik het meest om gaf want ik had niemand meer,die mij erdoor hebben getrokken want had geen levens moed meer,ik leefde nog alleen voor en door hun.Want alles maar ook alles was mij ontnomen.Wat moet ik nu 53 jr.en helemaal zonder iets.

      • ik lees dit ik allemaal pas sinds een paar dagen moniqu ,en als ik eerlijk ben denk ik zelf ook dat het allemaal veel geschreeuw is en als het erop aan komt kruipen ze allemaal weg bang dat hij ze allemaal ophangt om hun verleden hier op te zetten ..
        nogmaals ik ken dhem niet , maar geloof best jouw verhaal ik heb zelf ook nogal wat mee gemaakt met mensen vooral mijn ex ik ben homo en als je weet wie mij allemaal hebben bedrogen en al me centen weg en zonder werk , maar ik heb pas na jaren mijn rug gerecht en toen ben ik mijn echtgenoot tegen gekomen en ben nu pas na 5 jaar ellende weer gelukkig . ik geef je een advies zoek een eerlijk persoon aan je zijde …

    • He Paul heet jij niet toevallig Stefan wolvers,assholl jij weet wel veel,ook toevallig dat jij dat leest of weet en anderen niet,zelfs je moeder en zuster wil niks meer van jou weten,zelfs je zoon niet en nu heb je weer zo een bastaard Dylan op de wereld gezet omdat jij nog eens wou bewijzen of jij nog jong kon zijn,je staat op veel dingen Hyves met de leeftijd van 36 jaar,HAHAHAHA laat mij niet lachen,zeker bang om oud te worden je bent van 14/10/1966 vergeet dat niet.maar je word toch oud,rond en dik ben je al bent goed voor de slacht hebben ze tenminste nog wat om aan de varkens te geven.

  32. En toen was het verdacht stil jammer, had graag nog wat intresant nieuws gehoord hier

  33. Die vent is echt een rasechte oplichter… wat ik hier lees is echt zoals ik hem ken. Monique… ik vind het verschrikkelijk dat het je is overkomen. Je heb nog een zeer zware tijd voor je meid. Maar, als je eenmal van hem los komt dan zal je zien dat je leven ineens een stukje makkelijker zal gaan… Sterkte meid!

    • Bedankt nog Vanessa voor je lieve woorden,maar op mijn leeftijd en opnieuw beginnen zonder niks kom je niet ver.ben alles maar ook alles kwijt.

  34. wie heeft er al gedacht , dat hij misschien wel beschermd wordt door justitie , ik las wel verleden week dat die Gerda Abee ook geen lekkertje is, die haar ex was een grote dealer in Amsterdam en haar andere ex fred moos ook een crimineel in purmerend die vele mensen in de bouw heeft gedupeert .. Gerda zelf had verschillende wiet plantages in en om amsterdam zelfs in haar eigen woning
    en ze speelde de hoer in amsterdam zuid…
    zoals monique ook wel stelt ze weten teveel van elkaar . van de juan (jan ) horen we niets meer erg vreemd

    • Lekker al dat moddergooien hé, maar we horen niets meer van Stefan Cornelis Hendrik Wolvers , jammer. Fijne zondag allemaal. Gegroet Carla

      • Maar ik houd mijn mond niet,hij heeft mij ook bedrijgt,maar ik heb niks meer te verliezen,kom maar op Stefan als jij de ballen hebt maar die heb jij niet en nooit gehad.zielig stuk ongedierte dat je bent.HIJO PUTA,CABRON DE MIERDA

    • Ja Paul of moet ik Stefan zeggen,jij weet veel,maar toen jij in Amsterdam zat zei jij ook tegen mij dat jij bij een oudere vrouw zat die Gerda hete en dat was Gerda abee,zeker nog even gebruikt want jij vind dat wel wat,jij bent altijd vreemdgegaan,daar ben ik ook achtergekomen.

  35. wat een modder festijn is dit. Er zal heel veel kloppen maar als ik dit zo lees vind ik het triest dat een kind als bastaard omschreven wordt > Kind heeft hier niet om gevraagd.Dus Monique (als dat je echte naam is tenminste) dat je kwaad bent snap ik maar laat een kind met rust.

    • Er is er maar eentje die op dit zou reageren en dat is Stefan,want ja zijn kindje o zijn kindje,dat arme kindje,wat een leven met zo een vader,ineens houd hij veel van dit kindje,maar hij doet alsof,zal misschien nog de enige zijn die hem neemt zoals hij is want een baby weet niet beter.maar arme kind gebruiken ze al een heel tijdje,hij zowel zij om aan geld te komen en te smeken voor hulp,ze gebruiken ook de naam van het kindje Dylan voor eigen naam niet hoeven te gebruiken want die is te bekent,schandalig.jij durft nooit je eigen naam te gebruiken schijterd dat jij bent,en jij leeft in die krottenwijk omdat jij niks hebt daarom.jij staat hier al zoveel in,met andere namen of als onbekend.jij hebt nu al 4 kinderen en van 3 trek jij je überhaupt niks aan en willen niks van je weten.zielig ben je hoor.ik weet je doet dan net of het je niks doet maar van binnen vreet het toch.want anders had jij niet hier op gereageerd want en normaal mens boeid dat niet.jou kan ook dat gebeuren wat je schoonbroer is gebeurd,want er zijn er genoeg die jou bloed wel kunnen zuipen.ja en je weet heel goed dat dit mijn echte naam is,ik verschuil mij niet zoals jij ik ben geen oplichter,geen huichelaar,geen vreemdgaander,en geen leugenaar dat wat jij wel bent en dat je hele leven al.ik ben niet bang voor jou echt niet.ZIELEPOOT

      • Goh leeft hij nog 🙂 En zo te horen nog in goede gezondheid??? Hoe lang speelt dit al, denk nu toch een dikke 8 á 9 jaar. Het is allemaal met de site internetoplichting begonnen……Ach hij komt zich zelf nog wel een keer tegen. Gegroet wederom Carla

  36. Hoi Carla,ja jammer genoeg leeft dit stuk vuil nog.Ze hebben vorig jaar zijn ex zwager doodgeschoten in BARRANQUILLA ,zijn eigen zoon heeft heel lang in de put gezeten en ook van zijn opa die erna is overleden want daar woond dit kind en is nu nog alleen met zijn oma gelukkig heeft dit kind niet het karakter van zijn vader.Sinds hij met die Dayana is wil hij niks meer van zijn andere kinderen weten,is dat niet erg.Het is zo een lieve jongen.

    • Was ik nog vergeten hij heeft nu twee kindjes erbij eentje Dylan die in februari 3 word en eentje Tayler die in july een jaartje is geworden.Weer zo een bastaardje erbij hij denkt dat hij het eeuwige leven heeft die zak is ook al 48.Vind het maar zielig voor die wezentjes met zo een vader en moeder.erg is dat heel erg.

  37. Ik was nog vergeten erbij te zetten,voor hem hadden die kogels beter geweest.was hij opgeruimd geweest een beest minder in de wereld.maar helaas is dit niet zo

  38. Grappig er staat een heel stuk op : http://colombia.startpagina.nl/prikbord/15686215/damestassen#msg-15686215 over dit heerschap……….en er gebeurt helemaal niets dan alleen maar moddergooien en beloftes (y) Carla

  39. Ja hij heeft tijd geleden mijn emails gehackt,ben er een kwijt.

  40. Ja dat weet ik,maar hij is echt heel slim,dat was hij met mij ook,ik te naief om het door te hebben.Ook om aangifte te doen.

    • Ik bedoelde dus nog niet als Delivery Status Notification (Failure) terug gekregen.Carla

      • IK heb je net geantwoord op je email.

      • Idd heb hem net binnen, thanks! Heb er meteen weer 1 terug gestuurd, hoeven we hier tenminste niets meer te plaatsen, of het moet interessant zijn voor bepaalde partijen 🙂 Groetjes Carla

      • Wat een stilte zeg,ben ik dan de enige die durft wat te zeggen.JAMMER

      • Het hele adres van hun is:Dayana Santodomingo y Stefan Wolvers Calle 47.carrera 27.edificio altos de San Isidro.203 torre 5 . Barranquilla Colombia.

        Hoop dat iemand er wat mee kan.

  41. Lekker land zit ie…….Ze zijn daar knettergek 🙂 Moon je hoort later van me!!!

    • Hoi hoi,dit is wat ik gisteren op mijn email binnen kreeg van de zielige en pathetische figuur Stefan CORNELIS HENDRIK WOLVERS.
      Hij denk dat ik daar bang van word,het is toch te gek voor woorden.Zo een tuig hoord achter slot en grendel en de sleutel weggooien dat hij er nooit meer uitkomt.Nu gaat hij de rolletjes omdraaien nou die spoort echt niet.Die gelooft in zijn eigen waanzin.Door dat monster heb ik een complexe PTSS er aan over gehouden en zo ik te horen kreeg gaat dit nooit meer weg.En jij mij durven te dreigen😂.Ik ben alles kwijt dus heb niks meer te verliezen.Je hebt je eigen honden Onix Mastin Napolitano en Spice Bordeaux dog dood laten gaan van de honger,je hebt ze ook gewoon afgedankt en laten creperen.Je zet op Facebook dat jou Boss …… en heel goede vriend zogenaamd van jou doodgeschoten is,ze hebben dat dan bij de verkeerde gedaan.Ik trek niks terug wat alles wat ik schrijf is de waarheid ik verspreid geen leugen en waanfilms zoals hij.Nogmaal ik ben alles kwijt zelfs de meeste van mijn geliefde dieren die 1000x meer waard zijn dat dit vieze walgelijke monster zonder hart of gevoelens.En hieronder de email wat ik gistere kreeg toegestuurd. SCHANDALIG

      Beste Monique Moonen

      Ik heb er nu echt genoeg van dat jij mij nu al 6 jaar cyberstalkt ‎en mijn familie en vriendenkring lastig valt.

      Ik verzoek jouw per direct alle leugens die je verspreidt van het internet af te halen en mijn familie en vriendenkring met rust te laten.je hebt nu zelfs de naam van mijn zoontje van 4 gebruikt inclusief zijn foto dit is voor mij dus de druppel.

      Ik geef je tot 20 juni 2016 tijdstip 12.00 Nederlandse tijd om alles leugens te verwijderen en daar bij mijn familie en vriendenkring met rust te laten. Sinds vandaag heb ik je IP adres en dat van je Vriend. Dus zal na 20 juni 2016 aangifte doen van smaad,cyberstalken en het missbruiken van mijn goede naam.Deze aangifte zal.ik doen bij de URI in Barranquilla (Atlantico) Colombia en zal deze laten vertalen incl apostillo, en deze bijvoegen bij de aangifte die ik al heden heb gedaan online van de nationale politie.

      Tot op heden is mij. Persoonlijke schade nihil maar mijn zakelijke schade is inmiddels opgelopen door het mislopen van contracten tot 234.000.000 pesos Colombianos. De schade die je hebt toegebracht aan mijn zoontje van 4 jaar door zijn goede naam nu al.op deze zeer jonge leeftijd te beschadigen.

      Mocht je dus voor 20 juni2016 alsnog alles verwijderen zAl ik mijn schadeclaim niet ten uitvoer laten brengen.

      Ik verwacht binnen 24 uur een duidelijk antwoord van je

      Een groet

      Stefan Wolvers
      Verzonden vanaf mijn BlackBerry 10-smartphone

      • O ja nog even vergeten,jij heb je zoontje Dylan al sinds zijn geboorte gebruikt en die van Taylor ook voor aan geld te komen.Vooral met de damestassen story was het email ook dylansstore@hotmail.com en samen met DAYANA SANTODOMINGO

      • Net ook gezien dat hij mijn email weer heeft proberen te hacken 6 juni om 03.37 Nederlandse tijd maar vanuit een BlackBerry 10-smartphone Colombia.Hij heeft het toen wel klaargekregen.Voor zo iemand zijn er geen woorden voor.Hij vraagt ook op zijn facebook om hem te steunen met geld voor de colombiaanse arme kinderen om hun zo eten te kunnen geven,en ook wil hij scholen bouwen door partners te zoeken met geld die willen investeren,nou lieve mensen dat geld zal heus niet naar de kinderen gaan,echt niet hoor dat gaat zoals gewoonlijk naar zijn eigen zak.Dat hij maar eens zijn kindergeld betaald aan zijn andere kinderen,want die heeft hij ook afgedankt zoals alles.Hij staat op facebook al Grote Chef kok,hij heeft nog nooit gewerkt ja als groooooote oplichter daar is hij goed in.Het woord werken kent hij niet.Plaatjes plakken op Facebook en zichzelf liken ja dat kan iedereen.Hierbij waarschuw ik iedereen hij kan heel goed praten,je tuint er zo in.
        Hij wil met rust gelaten worden,dan zal.ik het jou even goed zeggen STEFAN CORNELIS HENDRIK WOLVERS Geboren 24 october 1966.Zal het burgernr.er maar niet bij zetten want dat heb ik ook.GEEF HET MIJNE TERUG JIJ HEBT MIJN LEVEN VERWOEST EN DAT VAN MIJN FAMILIE EN DIEREN.DOOR JOU BEN IK ALLES MAAR OOK ALLES KWIJTGERAAKT.

  42. Stefan is nu als “Paul” in het nieuws ivm liquidaties en grote drugszaak. http://www.misdaadjournalist.nl/2017/05/paul-het-verhaal-van-onze-man-in-colombia/

Geef een reactie

