GAYiD.eu en BeCute.eu fuiven in maart


BeCute organiseert op zaterdag 1 maart een Release Party in de Lido in Leuven. GAYiD houdt dan weer een verjaardagsfeestje ergens in Antwerpen op paaszondag 23 maart.

GAYiD belooft veel champagne, hapjes en fashion. BeCute organiseert dan weer een DJ Contest. Je kan een set winnen naast hoofdplaatjesdraaier Audiosoldier.

**** ****

Beste lezers, TotT wil een klankbord zijn voor iedereen. Respect voor elkaars mening is daarbij erg belangrijk. We hebben gemerkt dat de comments op deze post er over gaan. Na een eerdere waarschuwing merken we dat er nu zelfs op elkaar gescheld wordt. Dit gedrag kunnen we niet tolereren en daarom is de reactie-mogelijkheid op de post voor onbepaalde duur afgesloten. Bedankt voor jullie begrip.

**** ****

49 Reacties

  1. Heb geen zin… om met de nachtbussen van ’t Brusselse holebi-home naar ’t Antwerpse holebi-land te trekken.

    De helse nachtritten naar holebi-Leuven zijn ook al heelwat jaartjes voorbij, maar nog niet voorbij gestreefd😕

  2. oei, weer een party van gayid? hopelijk zijn er dit jaar een paar katten meer als die 5 katten die er vorig jaar waren… Maar ja, als je de kosten niet betaald kunde idd meerdere party’s geven en blijven kopen op goed geluk… Ik had trouwens vernomen dat die verjaardag in Brussel doorging?

  3. Toch even reageren op ikkeuh:

    1) Ikkeu, de verjaardag van GAYiD gaat door in Antwerpen en niet in Brussel.

    2) Er is trouwens nog nooit een feestje geweest van gayid.eu. Dus de goede naam van gayid.eu gaan besmeuren anoniem dan nog is een beetje laag bij de grond.

    http://www.gaymedialog.com

  4. zal mezelf verbeteren “oei, weer een party van alex”
    zo goed?

    joined (273) | may be attend (70)

    ik denk dat de (goede) naam nog moet gevonden worden, onder de kast ofzo? kijk es…

  5. @ Ikkeu: ik denk dat hij bedoelt dat er nog geen feestje met de nieuwe naam heeft plaatsgevonden🙂 om effe te mierenneuken. Soit, het zal wel z’n volk trekken denk ik. Homo Antwerpen verveelt zich de laatste tijd nogal.

  6. @ ikkeuh: Het leuke aan freedom of speech is dat je naar hartelust iedereen en alles kan afbeken🙂. Get a life.

    @ Emmanuel: Er is nog geen party geweest van de community (onder welke naam dan ook).

    http://www.gaymedialog.com

  7. @ Emmanuel: Night of Qt was de naam van de vorige party…
    http://www.google.be/search?hl=nl&q=night+of+qt&btnG=Zoeken&meta=cr%3DcountryBE
    In eerste instantie was dit voor de gay community bedoeld… achteraf werd dit uitgebreid naar een breder publiek, toen er geen interesse bleek te zijn… Ze hadden een dure zaal, dure dj’s, dus ze moesten wel andere feestgangers (LNM.eu) najagen… Wat ze ook hebben gedaan… het was een mislukking…

    Ik denk dat ze nu eerst willen zien hoeveel mensen zich opgeven… als het meer dan 1000 zijn (in hun dromen mss) dan zou de (dure) noxx een mogelijke locatie worden. Zijn er minder dan 300 (wat nu het geval is) dan gaat het waarschijnlijk D-club of Red and Blue worden (de goedkoopste oplossing).

    @ RVA: ik wil niemand afbreken. Ik geef gewoon mijn mening op de realiteit.

  8. @ikkeuh: In het land der blinden is eenoog koning.

    Je kan je mening ventileren zoveel wil maar daarvoor wordt het niet de waarheid.

    http://www.gaymedialog.com

  9. Ik betaal
    Jij betaalt
    Jij hebt niet betaald.

    Eerst… cultuur voor tolerantie festival
    In de uurtjes erna…
    Gay-party🙄
    http://users.telenet.be/diversiteit/ho-le-bi_Maasland/web/Regenboog-brug.pps
    De heren hebben wel andere plannen ?

  10. @ RVA er is wel degelijk al ooit een feestje geweest van Gayid of toen nog Qtid, was toen in de Eskimofabriek in Gent, was wel leuk, maar niet zo’n groot succes!

    @ikkeu denk niet da hun feestje zal doorgaan in R&B want de klinkt niet echt als je een event zet van R&B in hun event kalender word dat verwijderd en durven ze zelfs je profiel blokeren! —> schoon voorbeeld van vrije meningsuiting! dus zal wel in D-Club worden

  11. @ Didike, dat was Night of QT, en dat was van een magazine… niet van de gayid.eu community. Het was zeker fun voor de mensen die er waren, goeie ambiance, veel champagne (te veel:-) eigenlijk) Er waren wel wat gayid’ers aanwezig, dat wel:-).

    @ Didike, dat van Red en Blue denk ik dat fout is want Red en Blue en Studio54 staat bijna steeds in de event kalender van GAYiD.EU.

    Check het zelf maar eens uit.
    http://be.gayid.eu/uevents.html

    http://www.gaymedialog.com

  12. @ RVA troots je ik kijk regelmatig op de events kalender en poste er zelf ook regelmatig iets van R&B in Stuido54 blijft inderdaad staan maar Red & Blue word verwijderd staat er soms een dag of 2 in maar nooit langer!

    en the Nigth of QT of QTid.com of Gayid.eu is allemaal het zelfste ze is allemaal van 1 een het zelfste
    Qtid.com was de site die vas hong aan het QT magazine en Gayid.eu is er gekomen toe QTid.com failliet is gegaan!

    mijn kan je geen blaasjes wijsmaken kben net iets te goed op de hoogte van dit alles!

  13. Achja, was er nu een feestje of niet geweest, t’zal toch op nix trekke want alex zit er tusse🙂 en IK was op de night of QT dus ik weet aan wat ik me ga verwachten in antwerpen… nee bedankt ik ga wel naar becute.eu release party… die mense verdiene meer kansen dan alex hoor

  14. Het wordt voor mij ook de becute party! Op Gayid zijn er al massa’s veel profielen verwijderd omdat je ook maar eens uw eigen mening zegt. Rep geen woord over Showroom, Red and Blue of Becute op Gayid of je bent daar onmiddellijk zonder enige reden uw profiel kwijt.
    Leven de vrije mening, op becute zien ze mij al zeker😉

  15. op gayid:

    De kogel is door de kerk. Na de vele vragen en gesprekken geven we onze secret location prijs!

    Alex en ik nodigen jullie uit op de derde verjaardag van GAYiD.EU, die zal doorgaan op zaterdag 23 maart in NOXX Antwerp.

    Je kan jezelf alvast aanmelden voor het event.

    De voorverkoop van de tickets, aan de zeer democratische prijs van 10 euro, begint op vrijdag 15 februari!
    —————————————————————————–
    mensen, jullie weten het nu tgaat door in de noxx… volgens mijn voorspelling gaan ze dus voor 1000 man…

    dclub en r&b zullen blij zijn :p

    mja kwil gewoon even herinneren dat gaybelgium een party heeft gegeven in het verleden… en dat ze veel reclaam hebben moeten maken om aan de 1000 man te komen… Mja kzie dat eigenlijk niet gebeuren ze… want alex heeft overal en met iedereen een bras… dus gaan flyeren zal niet evident zijn. Hij zal het moeten doen met zijn sitje… veel succes gewenst…

  16. @ ikkeu
    reclame alleen zal al niet het eniste probleem zijn,
    in Noxx mag je pas binnen vanaf je 18j en aangezien veel van de gayid gebruikers minder jarig zijn zullen ze ook al niet veel volk van hun site kunnen recruteren! en als hij volk vind op zijn site, de meeste hebben maar een 10 a 15€ om te spenderen tijdens het uitgaan! amai gaat heftig feestje worden! lol!

    Dus waar gaat hij zijn 1000 man vinden en 1000 man ziet ge nog niet eens staan in zo’n grote discotheek als de Noxx! lol!

  17. Allez jongens, straks denkt die arme Alex nog dat iedereen hem haat.

    *giechel*

  18. net daarom de becute.eu-party🙂 5€ inkom, in lido waar geen leeftijd opstaat en geen praktijken met alex… kan niet mislukken…

    ik vind het erg voor tom (manager van noxx) dat hij totaal niet snapt hoe fel hij zijn broek eraan gaat scheuren…

    Het is trouwens ook bekend geraakt dat Red & Blue niet meer wil samenwerken met gayid, maar gekozen hebben om te gaan samenwerken met becute.eu… Goed nieuws voor de manne van becute.eu! KEEP UP THE GOOD WORK en tot op de party iedereen🙂

  19. en ja hoor… Zoals de vorige party, gaat alex weer op zoek naar ANDERE partygangers… er staat nl een banner op LNM… dus hiermee bevestigen zei dat er WEER weinig interesse is, dat het WEER gaat uitdraaien op een mislukking… Ik vraag me eigenlijk af wanneer ‘eenoog’ alex zijn ogen een gaat opendoen, en beseffen dat niemand ‘buiten enkele trutjes’ achter hem en zijn projecten staat… face the truth GAME OVER :d

  20. Wel, euh, ik denk dat ik naar geen van beide ga.

    Lido = big nono, en Noxx… Noxx vind ‘k nu niet meteen zo fantastisch, en met ’n GayID-publiek (vanaf 16 volgens Alex) lijkt het me wat te hard op D-Club-op-verplaatsing. Moest het 18+ en met ’n DJ zijn die me aanstond zou ik het best overwegen, ’t is daar groot genoeg om niet op Alex z’n smoel te moeten zien😉

    Trouwens, RVA, GayID heeft wel degelijk al feestjes georganiseerd: zoals Didi reeds vermeld heeft, was Night of QT er eentje van GayID (toen nog QTID). En het verschil tussen QTID en GayID is zo’n beetje als het verschil tussen Vlaams Blok en Vlaams Belang, maakt niet uit hoeveel moeite ze proberen doen om ons het tegendeel wijs te maken.

    Daarnaast was er ook Splash, met Kokorico, maar waar GayID toch ook al ’n vinger in de pap te brokken had.

  21. @ Iedereen: Aan alle “I hate Alex”ers. Get a life:-). Ze zijn in uitverkoop in de WIBRA of de ZEEMAN.

    @ Iedereen: En wat betreft Night of QT was dat het meest decadente feestje ooit, en niet van QTID.COM, maar van QT MAGAZINE. (nu kan je daar nog wat over kankeren) De mensen die in de vip zaten kunnen daarvan meespreken:-) +250 flessen Piper. Het is nooit kwantiteit geweest. Maar kwaliteit.

    @ En trouwens als je niet wil komen, dan kom je toch niet:-).

    http://www.gaymedialog.com

  22. Deze poll staat 5 min online op gayid.eu (der zijn al meer votes dan mensen ingeschreven op de party)

    Hoe hetero-friendly moet de GAYiD.EU birthday party zijn?
    100% Hetero-friendy (Iedereen moet kunnen meefeesten. Ik breng al mijn heterovrienden mee.) 75%
    0% Hetero-friendly (hetero-jongens NEEN – hetero meisjes NEEN) 10%
    50% Hetero-friendly (hetero-jongens NEEN – hetero meisjes JA) 9%
    50% Hetero-friendly (hetero-jongens JA – hetero meisjes NEEN) 5%

    Total votes 310

    Ga jij uit in de gayscene?
    Ik ga soms naar gay parties 50%
    Neen, ik verkies hetero parties en clubs 22%
    Ik ga enkel uit in de gayclubs en gay parties 19%
    Neen, ik ga niet uit 9%

    Total votes 574

  23. RVA = Gaymedialog.com = Youri = Tom = Alex voor de domme mensen onder ons. QT Magazine, bestaat dat eigenlijk nog Alex of is dat je nieuwste mislukking?

    En dan zeg net jij “get a life” Jong jong, ik lach mij een kriek.

  24. […] las ik een post over enkele feestjes die in maart zullen georganiseerd worden: de birthday party van GayID.eu, in Noxx, en de launch […]

  25. had het al door dat rva gewoon weer alex was… geef het op kerel🙂 ge gaat geen volk trekken

  26. Tgoja, iedereen zegt wel dat Alex het slecht doet, maar GAYID is anders nog steeds ‘marktleider’ met GayID.
    LNM heeft natuurlijk wel snel afgedaan met “de komst” van redbox, nu bekend als netlog.

    Het lijkt mij zinloos nu al te zeggen dat het weer een slecht feestje zal worden van GAYID daar niemand weet waar zich aan te mogen verwachten.

    Maar twee dingen zijn zeker, de sfeer bepaal je grotendeels ook zelf.. En beide fuiven zullen wel tof worden.😉

    Groeten
    Olivier
    http://www.becute.eu

  27. Hoi Ikkeu,

    ik ben zo vrij geweest om jouw vaststelling te publiceren op mijn blog. Ik hoop dat je daar geen bezwaren tegen hebt. Ik heb zelf geen GayID-profiel meer dus ik kon het cijfermateriaal vandaag zelf niet verzamelen. Meestal log ik dan af en toe wel eens in met ’t account van een vriend (als die in de buurt is).

    kritisch blijven, jongens!

    mvg,
    Homobjectiefje

  28. @Homobjectief: ik heb daar zeker geen bezwaar tegen… veel succes met je blog… groetjes

  29. Lijkt mij een flauwe, vervormde vorm van guerilla marketing. Gewoon wat leuke reclame voor hun fuif op StuBru.😉

  30. de becute-fuif was af amai!

  31. Ik vraag me dus af waarmee gayid bezig is! Ik krijg dus VOORTDUREND berichten op msn van mensen die offline zijn… (illegalen praktijken dus) en spam in mijn mailbox (die nog niet eens geregistreerd zijn op de site). Voor noxx 23 maart! Dat er waarschijnlijk ma 200 kaarten verkocht zijn… is hun schuld, daarvoor moeten ze niet de privacy van mensen schenden! Ik vind het echt smerig! Dat ze toch gewoon aannemen dat het nu al een flop is… mensen lief!

  32. @ikkeu
    Je kunt offline ook berichten versturen😉

    Of noXX een groot succes is… hangt dus af van, waar mensen voor gaan…
    http://www.google.be/search?source=ig&hl=nl&rlz=&q=xx&meta=

    http://www.noxxantwerp.be
    voor de muziek en sfeer😆
    Faithless – God Is A Dj
    http://nl.youtube.com/watch?v=cMLerqyrVas

  33. @sara: het zijn niet de mensen die berichten sturen, Maar gayid zelf… omdat ze de paswoorden bijhouden van mensen die deze op gayid achterlaten (waardoor gayid kan spammen naar de contactlijst) Hier wordt nl. misbruik van gemaak… ( kheb zelf gehoord dat er een rechtzaak bezig is tegen Alexander dresen, omdat hij inlogt op msn van andere)… Een andere misbruik is dat hij nu reclame kan maken op msn (door berichten te sturen)… Sara je hoeft niet slim te zijn om te weten dat de noxx een volgende mislukking gaat zijn van alexander dresen… Het grappige hieraan is dat hij zelfs beweert dat hij niks meer met de gayscene te maken heeft… geeft hij hier zijn nederlaag toe?

  34. die berichten zijn wel degelijk waarheid, vervelend zelfs!
    ik kan me ’s avonds niet inloggen zonder een stuk of 13 van die berichten te krijgen, als je die mensen daar dan over aanspreekt, dan weten ze van niks. als ze dan zelf offline zijn, dan merk je bij zowat al die mensen hetzelfde uur… en ik kan me moeilijk inbeelden dat er 10 mensen zijn die me binnen de 10 min allemaal dezelfde link doorsturen!

    Alex is gewoon dikken bull shit aan het verkopen zoals altijd. Ik hoop voor alle gebruikers van gayid dat het geen flop word, want anders gaan ze voor nog meer moeten betalen, wat zal het deze keer worden, 1 cent per letter die je intypt in een bericht op de messenger?

  35. @ikkeu
    Je laat geen paswoorden achter, maar wel een link naar een ander profiel zoals een space bijvoorbeeld.
    en daar dan een emailadres ?
    Maar goed ik heb ook al berichten ontvangen die niet afkomstig waren van een contactpersoon.
    Het waren berichten zoals download je dit of dat chatprg ?
    Maar dat is een internet probleem en is internet van Alexander Dresen ?

    De noxx kan tof fuiven zijn ?
    Uitgaan is hier http://www.maasmechelen.info
    geheel iets anders …

  36. @ Iedereen: Het is duidelijk dat er weer een pak mensen hun frustraties niet kwijt kunnen. Get a life!

    1) Als je geen lid wil zijn van GAYiD.EU => verwijder je account en stop toch met zagen.

    2) Als je niet wil komen naar de NOXX => kom dan niet. Luidop hopen en kankeren dat het een flop wordt zal niet maken dat het een flop is/wordt.

    3) Alleen al op de events van GAYID.EU zijn er 455 mensen ingeschreven, dat is bijna 3 keer meer dan dat er mensen zijn ingeschreven op andere succesvolle fuiven als Love Everyone. Gaat er veel volk zijn? Tuurlijk🙂.

    @ ikkeeuh: Ik denk niet dat jij weet hoeveel voorverkoop er is. Je liegt gewoon:-).

  37. Hierop geageer ik pas op 24 maart… nog veel spamplezier… en ja hoor… veel champagne…

  38. @ ikkeu: Dat is nu net wat zo typerend is voor de gayscene. Elkaar geen succes gunnen en hopen dat andere gays op hun bek gaan. Spijtig.

    Kunnen gays niet eens gewoon collegiaal coexisteren? Samenleven zonder mekaar steeds naar de nek te grijpen. Concurreren op een moreel verantwoorde manier zonder persoonlijke aanvallen en beledigingen? Of is moddergooien nu de algemene stelregel als je iets in de gayscene wilt bereiken.

    Ben je zo rancuneus dat je geen andere uitlaatklep kunt vinden voor je energie dan steeds voor de negativiteit te kiezen?

  39. *kuch* @ bericht hierboven…

    De ironie…🙂

  40. http://www.holebifederatie.be/persberichten/index.php?id=146
    Holebifederatie formuleert vragen voor nieuwe regering
    Hoeveel dagen houdt de regering nog stand🙄

    http://en.wikipedia.org/wiki/Get_a_life
    geheel anders bekeken …

  41. RVA: dit kan je niet menen.. Jouw laatste bericht gaat er pakken over… ethisch verantwoord concurreren? rancune aanklagen? modder gooien verwerpen?
    Je bent zo hypocriet als de pest..

    Ne goeie raad aan de rest: als er dingen gebeuren die volgens jou legaal niet door de beugel kunnen, dien dan gewoon een klacht in.. Da kan heel eenvoudig en kostenloos bij de politie van je woonplaats.. Op den duur gaat meneerke A. zo veel bij de politie zitten, dat ie wel zal beseffen dat hij niet zo “ethisch concurreert” als hijzelf wel verkondigt..

  42. @ Ik, je bent gewoon een rancuneuze frustro.

  43. rva, Alexander dresen , ikkeu is niet ik…🙂

    Ik heb het deels fout ingeschat… en geef dat hier ter plekken toe… Maar of er 1311 man was, kan enkel jij beweren… niemand anders… dus kan je nog zeggen wat je wilt… Ik heb horen zeggen dat :

    1)niet alle zalen open zijn gegaan… en dat er naar schatting een 600 man
    was…
    2)veel hetero volk was (mss wel het vast cliënteel van de noxx) zeker niet veel lnm-ers
    3)dat er veel mensen gratis binnen mochten

    En je kan dit helemaal NIET vergelijken met de r&b in de lotto-arena… dat was een 100% gay-party… waar enkel doelgericht reclame is gemaakt… Ik denk dat vooral de locatie in uw voordeel heeft gespeeld… noxx is idd nieuw in de gayscene…

    Maar buiten dat heb ik gehoord dat het een sfeervolle fuif was… en ik ben zeker niet gefrustreerd door dit… ik ben blij voor u… en maak niemand uit voor psycho… want niemand noemt u pedo.

  44. ikkeuh/luigi, en nogmaals als je denkt dat ik Alexander ben, so be it. Eens domme mensen een bepaald idee hebben krijg je dat er niet meer uit:-)

    De main room was volledig vol. Er was 1311 man…. 600 man zie je daar zelfs niet staan. En je slechte en negatieve berichten hebben duidelijk niet geholpen.

    Vergelijken met R&B en D-Club kan wel aangezien er vooral gays en gayminded mensen waren.

    Get a life gefrustreerde rancuneuze psycho.

  45. mm, ik ben idd ni ikkeuh, of hoe hij da ook schrijft..

    maar ‘k neem er akte van dat jij enkel kunt schelden en tieren (en nog andere niet al te fraaie dingen), maar dat je inhoudelijk eigenlijk niet al te veel voorstelt.. De grote man uithangen, maar eigenlijk een nietig klein lulletje.. Ach!

    een schrale troost voor ons allen: al kan de tak nog zo dik zijn waarop hij zit, eens is die tak eigenhandig door meneer A. doorgezaagd en ligt ie op de grond..

  46. Deze domme mens denkt dat blijkbaar niet alleen… Iedereen weet dat jij dit bent (wie is dan de domme?) en ik heb dus geen flauw idee met wie je mij identificeert… Ken die gast niet eens…

    Dear Alexander dresen… Ik zeg maar wat ik gehoord heb… Meer niet …

    En voor je zo een agressieve uitspraak doet… Ga eerst dan na wat de meeste over jouw denken… Slechte eigenschappen wegschuiven op iemand anders wordt in de psychologie de Self-serving bias genoemd…

  47. @ ik/ikkeuh/whatever : Get a life, frustro’s.

    http://be.gayid.eu/news.html?newsid=4658

  48. […] (terug), op 23 mei Geplaatst op april 5, 2008 door Benjamin Het succes van het GAYID.EU-verjaardagsfeest in de NOXX inspireerde de cummunitysite en de discotheek om verder samen te werken. Op vrijdag 23 […]

  49. […] hun eerste fuif waarmee GayID hun eerste verjaardag vierde is er natuurlijk een datum vastgelegd voor een tweede fuif ! Ook deze fuif zal plaatsvinden @ NOXX […]

Reacties zijn gesloten.

