Hans Van Echelpoel: kandidaat-mister, kippenboer en homo

Hans Van Echelpoel (21) uit Arendonk is finalist voor Mister Belgium Personality 2008. So? Hans is verliefd op Jens Taghon. Nou en? Jens Taghon is Mister Love Everyone 2007. Et alors? Openlijk homoseksuele kandidaat-misters zijn nog steeds meer uitzondering dan regel. Bovendien is hij een kippenboer.

Uiteraard hebben we het niet over openlijk gay misterverkiezingen als Mister Love Everyone of Mister Gay Belgium, maar over ‘gewone’ verkiezingen.

En natuurlijk mijn vriend iet vergeten das belangrijkste in mijn leven. Deze zal mij helpen en steunen in de verkiezing. Het is er echt eentje uit de duizend. Hem wil voor niks of niemand kwijt.

Jens i love you.

Momenteel staat mijn leven volledig in het teken van Mister Belgium Personality en men vriend . Natuurlijk hoop ik in mei als winnaar uit de bus te komen. Tot dan geniet ik met volle teugen van al de activiteiten en de contacten met mijn medekandidaten en de organisatie.

De relatie is nog pril. Volgens zijn Netlog-profiel vormen Jens en Habs sinds 27 januari een koppel.

Kippenboer

“Taboe” is misschien een zwaar woord, maar (kippen)boer en homo is niet meteen een alledaagse associatie.

Op 24 mei weten we of Hans de nieuwe Mister Belgium Personality wordt. MBP wordt georganiseerd door Elsje Baerts van B.E. Models.

6 Reacties

  1. […] Hans Van Echelpoel: kandidaat-mister, kippenboer en homo […]

  2. Knap koppel, wanneer lekt de x-tape?😛 Boer zoekt man.

  3. gasten die gay zijn kunnen ook werken ik wil laten zien dat homo’s niet alleen in winkels werken maar ook wel wat anders kunnen zijn . hoop dat jullie mij mee willen helpen zo dat kan laten zien wat homo die kippen boer is ook allemaal kan.

  4. De relatie is nog pril. Volgens zijn Netlog-profiel vormen Jens en Habs sinds 27 januari een koppel.

    waar gaat deze wereld naartoe.. privacy is ver weg, als men al info op netlog e.a. gaat halen…

    btw, is dit nieuwswaardig?

  5. @ “ik”

    Als dat een probleem is voor Hans, moet hij het niet op Netlog plaatsen🙂

    Groot nieuws is het misschien niet, maar een openlijk gay misterkandidaat is wel een nieuwtje.

  6. […] in discotheek The Room. Om dat vieren organiseert Showroom een Mister Sixpack-verkiezing. Nog een verkiezing dus. Mister Sixpack wordt op 2 mei […]

Geef een reactie

