Joke Weckesser, coördinator Het Roze Huis

Joke Weckesser wordt vanaf april de nieuwe coördinator van Het Roze Huis – Antwerpse Regenboogkoepel. Dat meldt Wim Morbée. Ze vervangt interimcoördinator Brian Broeders.

ROZE HUIS HEEFT NIEUWE COORDINATOR
Joke Weckesser wisselt van functie

-ANTWERPEN- Joke is al lang geen onbekende meer voor Het Roze Huis- Antwerpse Regenboog Koepel. Ze is immers al langer dan twee jaar verbonden aan dit huis als Coördinator van Mazungumzo, het dialoogproject met de allochtone verenigingen. Na het vertrek van interim-coördinator Brian Broeders, volgt Joke hem op vanaf 1 april 2008.

Het Dagelijks Bestuur van Het Roze Huis- Antwerpse Regenboog Koepel kan op zijn beide oren slapen. De belangrijke sleutelfunctie van Coördinator is in goede handen bij Joke. Niet alleen kent zij de organisatie, maar stelt ze ook bepaalde prioriteiten die het Dagelijks Bestuur hoopvol stemmen. “Ik wil me vooral toeleggen op de koepelfunctie van de organisatie en de banden met de aangesloten groepen aanhalen. Ook voor de versterking van het vrijwilligersbeleid wil ik mij ten volle inzetten”, zegt Joke.

Wie de nieuwe coördinator al een beetje kent, weet dat ze onlangs bevallen is van haar dochtertje Wadi’a. “Ik omschrijf mezelf als een single, maar vooral happy moeder. Mijn vrije dagen vul ik graag met uitstapjes met mijn vriendinnen en hun kindjes. Ultieme rust en ontspanning vind ik vooral in de natuur. Daar kan ik pas mijn batterijen opladen!” Het bestuur hoopt alvast dat die goed opgeladen zijn, want één van de eerste taken van Joke zal niet van de poes zijn. De huurkwestie steekt weer de kop op en een snelle oplossing dringt zich op. In elk geval wenst het Dagelijks Bestuur Joke alle succes toe!

Wim Morbée

namens het Dagelijks Bestuur HRH-ARK

4 Reacties

  1. […] TotT: towntalk.wordpress.com: 3x meer holebischeidingen in 2007 dan in 2006 Joke Weckesser, coördinator Het Roze Huis […]

  2. […] bij Het Roze Huis – Antwerpse Regenboogkoepel. Zij volgt Joke Weckesser in die functie op. Weckesser volgde coöridinator ad interim Brian Broeders op, die zelf Kenneth Mills verving. Een kleine […]

  3. […] Joke Weckesser stopt als algemeen coördinator van Het Roze Huis. Daarom zoekt de holebikoepel naar een opvolger (m/v). Joke werd in 2008 coördinator. […]

  4. […] Van Hove (34) volgt Joke Weckesser op als coördinator van Het Roze Huis. Hij werkt momenteel bij het Vlaams steunpunt voor cultureel […]

Geef een reactie

