Steve Sollie (Liever Spruitjes), “het nichtje” van FC Nerds (VT4) draagt buffalo’s (+ video)

Niet alleen Wesley De Jonghe (27) speelt homo van dienst in FC Nerds, ook Steve Sollie (19) uit Buggenhout mag “het nichtje” spelen. En hij draagt buffalo’s.

Het nichtje, Tom de Leur, Het Nieuwsblad, 02.04.2008.
Eerste indruk van de trainer: ‘Die draagt kloteschoenen. Wanneer gaat zijn haar eraf? Met dat piekhaar gaan alle ballen naar de kloten.’ Ooit gevoetbald? ‘Toen ik heel klein was, is mij verteld. Ik heb nochtans fysiek, hoor: op fuiven pintelier ik niet, maar dans ik. Leg er een bal bij en het is om zeep.’ Hoe ingeschreven? ‘Ik had op het internet een oproep gezien op Gothweb, een site voor liefhebbers van Gothic muziek en stijl.’ Klaar voor een partij uitlach tv? ‘Wie mij kent, is ergere dingen gewend. Het is amusement. Gewoon een toffe bende idioten met een bal.’

Buffalo’s! Zó last century!

Bekijk Steve Sollie in actie.

5 Reacties

  1. Brr, buffalo’s. -_- Uit welk tijdperk komt hij. ^^

  2. OMG steve,
    ik had echt wel ni verwacht dat die daar aan zou meedoen

    denk dat ik toch maar eens ga moeten beginnen kijken

  3. […] beelden komen van FC Nerds en Can You Duet op VT4. Via Walter De […]

  4. Steve .. ik dacht dat het de bedoeling was dat je LS niet ging vermelden …

Geef een reactie

