Nieuwe blog: Ik-ben-tolero (.be)

“Word tolero? Ik ben tolero!”

Begin deze week is een nieuwe holebiblog in Vlaams holebiland geboren: Ik-ben-tolero.be. Olivier Dierickx (20, Brugge), één van de jongens achter BeCute.eu heeft een WordPress.org-thema ontworpen met de visuals van de Tolero-campagne.

De berichten zijn voornamelijk holebigericht. Het valt me ook op dat Olivier sprekend op een van de promomodellen lijkt, namelijk de onderste. Vergelijk maar de foto’s.


(Beeld: WJNH)


(Beeld: BeCute.eu)

Benjamin

8 Reacties

  1. Zo hard lijkt hij daar echt niet op. Olivier ziet er ouder uit, en dikker gezicht, al hangt dat natuurlijk van de foto zelf af

  2. De neus, de kin… maar ik kan me vergissen😉

  3. Haha, ’t was ook m’n moeders eerste opmerking toen ze van drie meter verder die foto zag. Maar natuurlijk zag ze dan dat ik het niet was toen ze dichterbij kwam.

    De blog is in opdracht van school. Voor het vak marketingcommunicatie online kregen we de opdracht een web 2.0 toepassing online te plaatsen. (blog, flickr fotoalbum, youtube channel, ..). In twee maanden moeten we de blog interactief kunnen krijgen.. En daar “ik ben tolero” de laatste tijd veel in het nieuws komt leek het mij makkelijk om met die nam verder te werken, in de hoop dat er ietswat interactie komt.

    Alvast bedankt voor de blog !😉

  4. Olivier ziet er vooral zwart-wit uit😛

    Maar de blog gelukkig nie😀

  5. njah, hoe hij da rijmt met z’n heterozijn, en toch (zelfs met foto en al) op (online) gaygebeuren te worden gevonden.. tja🙂

  6. Hoi ik.. Vind ik persoonlijk niets erg aan.😉 Dat is inderdaad een reactie die ik veel te horen krijg, maar iedereen die me kent weet wel dat’k hetero ben.

    Zoals verwacht moet ik wel de visuals van mijn blog aanpassen.😉

  7. toLERo of tolerantiegrens
    .. ← .

    Stichter van website die sperma verkoopt aan lesbiennes in de gevangenis.
    ‘ Koppels of alleenstaande vrouwen betaalden €1.200 om zich te registreren en €150 om drie keer de database van de spermadonoren te bezoeken. Het verse sperma was voor zelf inseminatie thuis te kunnen doen. De donors kregen tussen de € 80 en €160 vergoeding. ‘
    http://holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=4854

    Hoe ‘ homo’s ‘ van het leven genieten en tevens ook nog enkele € bij verdienen
    http://www.outtv.nl/index.asp

    Is dit de planning van … http://www.diversiteit.be/index.php?action=artikel_detail&artikel=25

  8. Waarom hebben holebi’s het toch zo moeilijk ivm aanvaardingsproces🙄

    Singapore: De kabeltelevisie maatschappij van Singapore is zopas veroordeeld wegens het vertonen van een reclame spotje waarin twee lesbische vrouwen kussen.

    Onder de wetten van Singapore wordt homoseksualiteit als een perversiteit beschouwt en is strafbaar met een twee jarig verblijf in de gevangenis.
    http://holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=4859

Geef een reactie

