Schlagerzanger Christoff doet coming-out als homo

Het is al jàààren een publiek geheim, maar schlagerzanger Christoff De Bolle (31) vertelt nu ook openlijk dat hij homo is. In Het Laatste Nieuws staat hij in the picture dankzij zijn hitalbum Blauwe Ogen. Hij haalde er platina mee.

«Soms moet ik in mijn arm knijpen», Jelle Brans, Het Laatste Nieuws, 08.04.2008
Eén ding hebben zijn fans gemeen: ze malen er niet om dat Christoff op mannen valt. «Ik maak daar geen geheim van, maar ik loop er ook niet mee te koop. Ik vind het tof dat mensen naar mijn optredens komen om wie ik ben, niet om wie mijn lief is. Dat verandert namelijk niets aan mijn muziek. Ik concentreer me vooral op mijn carrière. Momenteel ben ik al een hele tijd vrijgezel.»

17 Reacties

  1. Toch iets vreemds een coming-out 🙄
    De schuld van onderwijs, media, commercieel centrum, verenigingen, … ?

    Iedereen heeft wel een of andere vorm van coming-out… welke job, hobby, …
    http://viewopen.wordpress.com/2007/12/28/cher-maakt-coming-outshow-met-lesbische-dochter/
    maar holebi’s moeten blijkbaar zoeken naar hun lifestyle ?

    Er zijn diverse mogelijkheden…
    http://www.nieuwegezinsvormen.be
    anders wonen kan ook…
    http://www.vlaanderen.be/servlet/Satellite?c=Page&cid=1158040206331&pagename=Belastingen%2FPage%2FHomeArtikelActueleVragen

  2. Ja… Deuhhh…

    Dat wist ik al in 1992. 😉

  3. Wat deed je in 1992?

  4. Dat willen we niet weten. 😛

    Nu alleen nog wachten op de coming-out van Luc Steeno en Bart Kael 😎

  5. Euh!, jlajo

    Ja, ben ik ook volop bezig met mijn coming-out…
    Op 20 april ga ik mee wandelen in ons http://www.nationaalparkhogekempen.be
    http://nationaalpark.blogspot.com
    http://www.devlam.eu

    van 1993 tot zowat 2001 heb ik een lesbische relatie gehad en heel mijn vrienden, familie en kennissen weten daarvan 😀

    JA!, wanneer komen we te weten… of ze ook met hun vriendje slapen ? en waar wonen hun kindjes, enzo 🙄

  6. Hey,

    Ik weet het ook al jaren dat Christoff homo is ben dan ook al een groot aantal jaren fan van Christoff.
    Ik heb daar zeker geen probleem mee en vind het goed dat hij zich eindelijk out.
    Ik zal hem zeker blijven steunen!

    Grtjs

  7. “EINDELIJK!!”.. riepen ze hier in koor. De rest van de commentaar is eigenlijk niet voor publicatie :-)))

  8. LABELS LABELS LABELS en nog eens LABELS… Wat maakt het nu allemaal uit ? Wat iemand in zijn privé doet is toch zijn zaak, of niet? Maakt het dan een verschil of hij hetero, homo of bi is om zijn muziek te appreciëren? Doe niet gek zeg! Laat iedereen zijn eigen leven leiden, dat is al moeilijk genoeg!

  9. […] Zanger Christoff houdt prille liefde liever weg van de media Geplaatst op augustus 16, 2008 door Benjamin Schlagers doen het goed in de top 50, maar ze worden genegeerd door radiostations. Met de regelmaat van de klok lees je in de media over quota, smaak, bescherming van het levenslied, vrijheid,… Christoff De Bolle scoort nu met Zeven Zonden. Christoff deed onlangs ook zijn coming-out. […]

  10. Totaal niets verkeerd mee … Super dat hij het nu niet meer moet verstoppen of geheim houden … Iedereen die hetero is kan dat toch ook aan iedereen tonen … Bovendien : gays zijn heel lieve mensen … Ook al worden ze soms door mensen scheef bekeken omdat ze “anders” zijn … Dat die mensen die hen zo bekijken , dan eens zelf in de spiegel kijken omdat ze intolerant zijn …Stop de discriminatie van gays , lesbos en bi s overal …

  11. heb vraagjj,,
    er is niks verkeerd me dat hy homo is in tegendeel,,
    maar m’n ouders hebbe gezegt dat hij keer iets gehad heeft met kathleen vn k3

    stuur aub antwoord op m’n mail

  12. Ik vind het super dat hij er eindelijk voor uit komt.
    En wat Christoff in zijn prive doet is zijn zaak zolang hij maar gelukkig is!!! Ik ben al 15 jaar een grote fan en ik zal hem voor altijd blijven steunen want hij is ondertussen een goede vriend geworden.
    En Homo’s zijn idd hele lieve mensen je hebt daar de beste vrienden aan!!!
    Christoff heeft niets gehad met Kathleen van K3 dat zijn gewoon 2 supergoede vrienden.

    Grtjs

  13. Via de website van Christoff http://www.christoff.be kan je een diner bij hem thuis winnen voor 2! Als wie wil, kan mee spelen!

  14. […] Bart Kaëll en Luc Appermont uitte de sympathieke schlagerprins zich overigens ook als homo. “Ik ben blij dat ik de stap heb gezet. Homoseksualiteit is al lang geen taboe meer. Daarom vind ik het jammer voor Bart en Luc. Mochten […]

  15. Vuile homos moet al die homos lul afkappen san kunnen ze geen gat meer vinden voor te poepen

  16. Een reet is nie vo te pakken ma vo te kakken vuile homo ben er terdgen nu tegenwoordig elke dag overal op tv kanaal zie je dagelijks homos word misseliijk

Geef een reactie

