8 Reacties

  1. Hallo,

    ik ben op zoek naar Wesley ivm een reunie die wij organiseren.
    Op zaterdag 21 juni om 21.00 in het Profke te Wilrijk ter ere van ex werknemers Pizzahut Wilrijk!
    Wij zouden het leuk vinden als Wesley daarbij aanwezig kan zijn (hebben er jaren mee samen gewerkt!)
    Hopelijk komt dit op deze manier bij hem terecht!
    Verder wensen wij hem veel succes toe.
    Groetjes Sanneke en Ann Willems, ex-werknemers Pizzahut Wilrijk

  2. hoi sanneke wesley hier kom na men letlog dan spreken we verder af ok

  3. Heb ik geprobeerd, maar blijkbaar lukt dat niet. Je kunt me wel bereiken op mijn werk. Google mijn naam maar (achternaam is wilson) dan zie je het nummer en emailadres wel staan! Dan kun je me bellen of een mail sturen. Als je belt laat dan zeker je telefoonnummer achter als ik niet aanwezig ben (want werk niet alle dagen op bureau).
    Trouwens echt heel tof om je te zien op TV (totaal niet veranderd!!!!)
    x Sanneke

  4. […] Boskamp, de coach van FC Nerds (VT4), vindt homo’s van dienst Wesley De Jonghe en Steve Sollie wel “lekker”, maar ze moeten niet aan hem komen. Al is het […]

  5. anders moet je de site geven wand vind da ni sanneke

  6. Stuur me maar gewoon een email op
    Sanneke.Wilson@ua.ac.be
    Anders blijven we bezig
    x

  7. […] charters tegen homofobie tekenen, vindt een rechter in Brazilië dat homo’s en voetbal niet samenkunnen. Euro 2008-commentator Tom Waes klaagt deze situatie aan in Het Laatste […]

  8. […] VT4 en Kanakna voeren wel vaker holebi’s op. In De Jeugd van Tegenwoordig: de boerenstil was Silke Hendriks een van de leerlingen. In FC Nerds voetbalden Steve Sollie en Wesley De Jonghe. […]

Geef een reactie

