Onderzoek: Internet en restaurants: een goede combinatie?

Studente Céline De Schryver zoekt respondenten voor haar consumentenquête. Wie die invult, maakt kans op een restaurantbon.

Internet en restaurants: een goede combinatie?

Ik ben een laatstejaarsstudente TEW aan de Universiteit van Antwerpen en schrijf een thesis over de impact van Internet op Word-Of-Mouth communicatie (mond-tot-mond reclame). Graag zou ik u enkele vragen willen stellen over uw ervaring met het online plaatsen en opzoeken van informatie in verband met restaurants. Het invullen van deze vragenlijst zal slechts een 10-tal minuten van uw tijd in beslag nemen. De resultaten van deze enquête zullen volstrekt anoniem worden verwerkt.

Indien u kans wil maken op een Bongo bon ‘Wereldkeuken’ ter waarde van €34,90, gelieve dan op het einde van de vragenlijst uw e-mail te vermelden!

Alvast bedankt!

Céline De Schryver
Mr. M. Weverbergh (Promotor)

2 Reacties

  1. Done

    mond tot mond reclame
    stelling: gesproken woord is ’t krachtigst

  2. Hey, bedankt om ze in te vullen! Ik zal je laten weten of de andere respondenten het met je stelling eens zijn

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: