Boyzone uit de kleren

Dima Bilan, Mister Belgium Personality, en nu Boyzone. Iedereen uit de kleren. De Week van de Naaktheid of zoiets. De jongens van Boyzone stripten gisteren tot hun ondergoed om hun reünie meer sexy te maken dan die van Take That.

Ronan Keating, Shane Lynch, Stephen Gately, Keith Duffy en Mikey Graham moesten hiervoor streng diëten en gaan fitnessen.

Boyzone geeft 24 reünieconcerten. In 2000 splitte de groep toen Ronan Keating solo ging. Stephen Gately (2de van links op de foto) ging in 2006 een burgerlijk partnerschap (samenlevingscontract) aan met Andrew Cowles.

14 Reacties

  1. ‘k wil niet platvloers klinken, maar smijten ze in ‘The Full Monty’ hun “klak” niet weg… :mrgreen:

  2. Inderdaad 😉

  3. Hubba hubba, dat zal Stephen (de homo, 2de van links) wel érg leuk gevonden hebben 😉

  4. Ach zo… ‘k vond al dat die mij het meest aansprak.

    Huh… tiens… zou mijn “gaydar” dan toch soms werken ❓

  5. blijkbaar is het een must om uit de kleren te gaan om aandacht te krijgen.. maar iets wat te veel wordt getoond wordt saai, en iets dat de norm wordt spreekt per definitie minder en minder aan..

    Daarom deel ik u officieel mee dat ik bij deze beslist heb om m’n kleren aan te laten

  6. ik… mss is dat ook het beste :p

  7. @ Reynie : we zullen delen lol

    @ ik: ‘sex sells’ en blijkbaar werkt het nog steeds

  8. simon van wyck, je weet duidelijk niet waarover je praat 😉

  9. bewijs het dan he WHAHAHAAAAAAAAAA

  10. Wie wil dat nog zien :p

  11. no thnks..

  12. mietjeeeeeeeeee

  13. ze zijn lekker, zeker Keith (1e van links). bovendien wie is wanneer naakt gegaan ik heb niks gezien en deze foto zie ik nu pas.

  14. Knap gedaan,wanneer krijgen we de boys van Westlife zo eens te zien!

Geef een reactie

