Mijn Restaurant: Yanaïka Skrzyszkowiak en Stephanie Deneux (Exquisa) trouwen (nog) niet

Yanaïka en Stephanie van aardappelrestaurant Exquisa in Hasselt zijn niet van plan om meteen te trouwen. Hoewel de geruchtenmolen zijn volle gang gaat, ontkennen de dames. “Iedereen zegt ons: waarom trouwen jullie niet? Maar dat is voorlopig niet aan de orde.”

Intussen hengelt het koppel naar de Limburg-reflex. Zo is vanavond een sms-party in de Versuz. Woensdag is ook de verplichte sluitingsdag. Morgenavond wordt bekendgemaakt wie Mijn Restaurant wint: Exquisa of d’Hogeschool in Leuven.

4 Reacties

  1. SMS ‘hasselt’ naar 3274
    Stemmen kan tot donderdag avond tijdens de live uitzending.
    DE FINALE VAN MIJN RESTAURANT DONDERDAG 29 MEI 2008
    21.40U (MORGEN?)OP VTM

  2. Ik ben benieuwd wie zal winnen. Ik gun het hen allebei, maar Hasselt misschien toch net ietsje meer🙂

  3. […] Mijn Restaurant: Yanaïka Skrzyszkowiak en Stephanie Deneux (Exquisa) trouwen (nog) niet […]

  4. […] Mijn Restaurant: Yanaïka Skrzyszkowiak en Stephanie Deneux (Exquisa) trouwen (nog) niet […]

Geef een reactie

