Antwerp Gay Pride? Antwerp (Gay) Shop Pride! Braderij op de Meir!

Meir: solden voor de solden

Vergeet (enfin, bij wijze van spreken) de vierdaagse van de Antwerp Pride 2008 (de gay versie). Sinds vrijdag 27 juni houden de winkels van de Meir-As immers een vierdaagse braderij. Solden voor de solden dus. Unizo zal net als vorig jaar weer erg blij zijn (niet dus).

Om deze pré-solden toch wat te onderscheiden van de echte solden die wettelijk starten op 1 juli 2008, is er tal van randanimatie voorzien. Dus als je even weg wil van de homomatroosjes, kan je de massa tegemoetgaan op de Meir. Die combinatie zal het stadsbestuur ook niet ontgaan zijn. De winkels zijn ook op zondag 29 juni open.

4 Reacties

  1. It’s all about the money!

  2. Absoluut. Ik maakte een memorabele foto van de R&B eigenaar met een super-brede smile vanmiddag😉

    De hele stad zit propvol Nederlandse gays. Eén Hollandse schat (met verwijde pupillen) vroeg enthousiast of ik “een nacht met hem wou doorbrengen”. Ik kon bijna zijn vader zijn😉

    Wat het shoppen betreft: until you drop ‘darlinks’, of tot de limiet vd credit card. Have fun.

  3. Goed-KOOP🙄
    STEUN-geld😕

  4. Ik hou van homo’s maar niet van homoseksualiteit, net als mijn meester Jezus Christus. God heeft de mens gemaakt met een verlangen naar de andere sekse. Als dit niet zo is dan is dit het gevolg van trauma’s of zonden van het voorgeslacht, welke een vloek brengen op het nageslacht. Jezus is gekomen om te redden en te genezen, daarom weet ik van mijn medechristenen die ook een homogeaardheid hadden dat Jezus hen daarvan genezen heeft. Ikzelf ben na een incestverleden genezen van mijn afkeer van mannen en kan nu verliefd worden op een man, wat ik heel mijn leven niet heb gekund. Mijn ex-homoseksuele broers of zussen beweren dat het gemakkellijker is om van homoseksuele gevoelens af te komen dan van alcohol. Dus in het belang van elke homo of lesbische persoon raad ik u aan deze weg te kiezen. Want zonde (en dat is homoseksualiteit, de bijbel liegt niet) is altijd oorzaak van ellende, ik heb heel wat homo’s gekend en ze hadden geen gezegend of goed leven, depressie, angsten enz; waren hun deel, als men iets verkeerd doet krijgt men immers angst en dit is niet opgelegd door een kultuur, maart Gods wetten zijn in ons hart geschreven en wat we ook doen of denken ze zullen hun uitwerking hebben, of je het nu gelooft of niet; net zo zeker als bij de zwaartekracht de dingen naar beneden vallen en niet naar boven net zo zeker kun je Gods wetten niet overtreden zonder de nadelige gevolgen ervan te moeten dragen. Dus omdat ik van homo’s hou vind ik het erg dat ze hun geaardheid volgen want ze brengen zichzelf in de miserie zonder de waarheid te weten.

Geef een reactie

