5 Reacties

  1. Op dit moment is het bijna 14u en de buurt begint vol te lopen: vrij zichtbaar op de terrassen hier en rondom Navigaytion.

    Afgelopen nacht werd de “party area” bewaakt door een beveiligingsfirma met honden – ik hoop dat ze de beestjes overdag weghouden.

    Twee jaar geleden (de laatste Navigaytion aan het Eilandje) gedroeg de security zich vaak erg brutaal. Een stel dat fliers uitdeelde voor een concurrerende zaak aan het Bonapartedok (nu failliet) werd door Navigaytion security bijna in elkaar geslagen. Er kwam politie bij en ik was toen getuige.

    Dit is één vd redenen waarom ik weg blijf bij deze “grootste etc” van onze Uber Queen: ik kan er mee leven als iemand zeer welstellend wordt dmv het aanbieden van “gay entertainment”, maar laten we de dingen bij hun naam noemen.

    Wat heeft Navigation &CO (en de aanverwante VZW) ooit *terug gegeven aan de homo gemeenschap in Antwerpen? Niets.

    Oh ja, een kater, maar dat is alles.

    Momenteel draait de muziek op het navigaytion terrein op het afgesloten steenplein, tijd om mijn ramen te sluiten en voor een dagje ander oorden op te zoeken.

    Voor tolerante mensen die niet houden van narcistische gay glamour queens:
    in Borgerhout loopt op dit moment borgerRio.be: héél tolerant en multicultureel. Geen toegangskaarten, geen 75 EUR champagne en heel goeie muziek. Gratis.

    Let it rip🙂

  2. allé, dan wordt er eens iets leuks gedaan voor gays and their friends en dan lees je hier zo een commentaar…wie verplicht jou eigenlijk om er naartoe te gaan?…

    en de champagne was €80,00…als de rest van je bevindingen ook zo correct zijn…ttttssssss

  3. @Raf: aan de kassa hing heel duidelijk “Champagne voucher EUR 75”, blijkbaar is er snel nog 5 euro extra winst gemaakt.
    Ik heb het bordje op foto.

    Niemand verplichtte mij om Navigaytion te bezoeken (wat ik trouwens wél deed: +500 foto’s en een 10-tal video’s)

    Helaas liep het feestje voor mijn deur en ben ik op mijn rust gesteld.

    Mijn commentaar berust trouwens overwegend op gedocumenteerde feiten.

Geef een reactie

