Yanaïka en Stephanie van Exquisa niet uiteen

Mijn Restaurant-koppel ontkent geruchten

Yanaïka Skrzyszkowiak (28 ) en Stephanie Deneux (21) van het Hasselts restaurant Exquisa ontkennen dat ze uiteen zijn. Volgens Het Laatste Nieuws “gonst het in Limburg van geruchten” over een breuk, maar de twee meisjes ontkennen in dezelfde krant.

«Wij zijn niét uit elkaar», Stijn Van Hove, Het Laatste Nieuws, 01.08.2008.

Hoewel het in Limburg gonst van de geruchten dat ze uit elkaar zouden zijn, gaat het nog steeds prima tussen de Hasseltse restaurantmeisjes Yanaïka en Stephanie. «Ik weet echt niet wie die geruchten verspreidt», zucht een aangeslagen Yanaïka. «Tussen Stephi en mij gaat het beter dan ooit. Het kwetst om zoiets te moeten vernemen.»

«Ik vind het echt heel spijtig dat mensen dergelijke dingen verzinnen», weerlegt Yanaïka de roddel die in Limburg circuleert. «Natuurlijk maken wij, net als iedereen, wel eens ruzie en ga ik soms alleen op stap, maar dat is toch normaal? Ik mag toch wel eens met een meisje iets gaan drinken of een babbeltje doen. We hebben ook gewone vriendinnen, hé! Ach, ik snap het niet. Het gaat echt prima tussen ons.» En prima gaat het ook met restaurant ‘Exquisa’. Wie er op een doordeweekse avond wil gaan tafelen, moet geduld uitoefenen tot oktober. Droom je van een gezellig diner in het weekend, dan moet je zelfs wachten tot in februari 2009. «Het draait inderdaad érg goed», glundert Yanaïka.

3 Reacties

  1. wie dat ooit geeft gedacht dat yanaika en stephanie uiteen waren die is een veuke leugenaar want dat is een prachtkoppel die samen oud gaan worden
    yanaika en stephanie ik sta achter jullie i love

  2. […] Kanakna-programma zonder holebi. Zo waren er Yanaïka Skrzyszkowiak en Stephanie Deneux in Mijn Restaurant (VTM), en in Keukenrebellen doet niet alleen Wim De Smet mee, maar ook Fanny (19) uit Hasselt. In haar […]

  3. […] Exquisa in Hasselt en deelneemsters aan Mijn Restaurant, stellen hun geplande huwelijk uit. De twee zouden trouwen in 2009, schrijft Het Laatste […]

Geef een reactie

