D-club: 30 flessen champagne gestolen

D-club kreeg zondag ongewenst bezoek over de vloer. Rond 20 uur begon het alarm te loeien, en de politie rukte uit om te controleren wat er loos was. De politie-inspecteurs kamden het hele gebouw uit. Ze gingen op zoek naar de inbrekers en/of schade, maar konden niet onmiddellijk iets vinden. Dat meldt Gazet van Antwerpen.

De zijdeur bleek geforceerd te zijn en zelf uit haar deurstijl gehaald, maar de verantwoordelijke van D-club kon geen extra schade vaststellen. Wel zijn dertig flessen champagnes gestolen. De dorstige dieven zijn wel opspoorbaar, schrijft de krant. De politie startte een onderzoek.

Golden Fête

Deze champagnediefstal komt toevallig (???) twee weken voor een champagneparty. Op zaterdag 6 september organiseert Moët & Chandon een Golden Fête in D-club. Wellicht is tegen dan de bubblesstock wel weer aangevuld.

3 Reacties

  1. Nah… ‘k ben niet zo zot op champagne.
    Ik vindt dat daar “ne ambetante bruis” in zit. 😦

    ‘k heb nog maar één keer champagne gedronken dat lekker was, maar helaas weet ik niet dewelke het was

    Dus… met een glaasje champagne ben ik niet te verleiden.

    Pfff… Geef mij maar een gewoon (maar lekker) flesje wijn. 😉

  2. Ik was er en het was geweldig en yes 4 flessen gekraakt ze waren zo lekker zelfs 1 ervan leeg gekapt op ons zelf omdat we net teveel Moet&Chandon op hadden ……………..

  3. Sorry, maar mijn mamma zegt dat ik niet van het badwater mag drinken.

Geef een reactie

