Stylist Jani Kazaltzis naakt: “Homo’s kleden zich ook slecht”

An De Smet

Jani Kazaltzis. Foto: An De Smet

Manmaker, blootlegger en stylist Jani Kazaltis poseert vandaag naakt in Nieuwsblad Magazine. De 29-jarige Antwerpenaar uit Genk spreekt over zijn lichaam, de plastische chirurgie en zijn jeugd.

Jani Kazaltzis: ‘Als het je niet bevalt, kijk dan niet’, Annelies Rutten, Nieuwsblad Magazine, 06.09.2008.
Was je het buitenbeentje van de klas?

‘Neen, helemaal niet. Mijn schoolperiode was heel fijn. Modefreak of niet, iedereen werd aanvaard zoals hij was. Ik ben opgegroeid in de warme gemeenschap van Waterschei bij Genk, tussen de migranten. In mijn klas zat één Belg. Iedereen hing heel erg aan elkaar. Als mijn moeder moest werken, ging ik bij de Marokkaanse buren eten en omgekeerd. Het woord racisme heb ik pas gehoord toen ik in Antwerpen kwam wonen. Alleen mijn outing als homo vond ik moeilijk. En toen ik het eindelijk durfde te zeggen, had ik door dat iedereen het al lang wist. Ik was the only gay in the village , maar als ik terugblik weet ik dat ik me totaal geen zorgen had hoeven te maken.’

Homo’s hebben meer smaak wordt altijd gezegd. Klopt dat?

‘Maar neen. Ik ken veel homo’s die zich slecht kleden ( lacht ). Het is een cliché. Al geloof ik wél dat veel homo’s heel geïnteresseerd zijn in mode.’

10 Reacties

  1. Het woord racisme heb ik pas gehoord toen ik in Antwerpen kwam wonen.

    Tja🙄
    Je coming-out in Antwerpen?

    als ik terugblik weet ik dat ik me totaal geen zorgen had hoeven te maken.

    Waarover maakte je je zorgen.
    Over dat ’t alleen in de steden lichtjes getolereerd wordt?

  2. vuile strontstekker je zo beter ju mulle odn, marie vink es bruh lekkr en gie ga ze bikke verwittn kizzigen gay, od ju beck, t enigste da derut komt es bullshit dus stfu
    me ju kizzigen kop, chocopotlekker, prins van de bruine dreef, brunne zunne pakker alsk jon teegn kom gake direkt een taloore in minne broek steekn gaylord aarsneuker!!!!

    • @anti-gay. Zow. Is d’r eentje gefrustreerd…. Beurt nodig??

    • jij mag nie zo over jani kazaltzis eh

    • Ik moet zegge, ik begrijp je wel. Je mag ze niet, die gay-people. Sommige doen meisjesachtig, en ze praten niet over de dinge waar hetero’s over praten. ze maken zich belachelijk in je ogen. Kleden zich goed, ze zijn aardig, hebben de meeste vrienden als meisjes. Misschien is het dat waarom je homo’s niet mag. Hun hebbe de meisjes aan hun arme hengen. Terwijl jij dat niet hebt. Ik zou een groot voorbeeld nemen aan Jani of andere homo’s. Je kunt er nog wat van leren, misschien heb je dan wel een meisje? Veel geluk ermee.

    • Amaai, daar heb ik nu eens geen woord van begrepen haha.. Leer nederlands! Hahahahaaa

  3. @Anti-gay: wat een triestige zinnen schrijf en belachelijke opmerkingen maak jij. Klein kindje.

  4. zeg jani is wel een goeie man he ik wil nie da je zo over hem babelt

  5. niemand mag over jani praten eh hij is een goeie man grt

  6. @Anti-gay: het lijkt erop dat jij niet meer van deze wereld bent …🙂
    Zó oppervlakkig denken en zo’n rijke woordenschat aan scheldwoorden, het kan gewoon niet anders dan dat jij nog een jongere bent die nog verder moet ontwikkelen. Althans, dat hoop ik toch!

Geef een reactie

