Siteseeing: Ja Ik Ben Anders (.be)

Jaikbenanders.be is een nieuwe holebisite die je het beste kan omschrijven als forum. JIBA is een initiatief van enkele jongeren: Bjorn Hoornaert (23) uit Antwerpen en Steven Leppens (19) uit Lommel. Ze krijgen de hulp van Michael d’Huyvetter, Peter Poets en Jorne van Overloop.

Over Jaikbenanders.be
Wat is Jaikbenanders.be?
Dit is een site voor de Holebi’s & Hetero’s (tolero) onder ons!
Deze site omvat ’t algemeen van onze wereld! .. wat bedoel ‘k daarmee?
Hier kan je info vinden omtrent misschien dat éne punt dat je al zeer lang zocht?
Of heb je nog vragen aan andere mensen (leden) toe?
Dit kan echt allemaal! .. Jij zelf bepaald wat je zelf wil en niet! .. dus ook jij hebt alles zelf in de hand!

Hoe is Jaikbenanders.be onstaan?
Ik had al enige tijd dit idee in m’n hoofd zitten, maar ’t wou er niet echt uitkomen (lol) .. tot op één dag dat ‘k in mijzelf zei van ‘k ga ’t is vragen aan een kameraad van mij (Michael) “die is trouwens ook Mod hier op de site + forum!” .. en ‘k vertelde hem dat van “kijk ‘k wil een Clan (groep op Netlog) oprichten” .. hij keek mij zo aan en hij zei “ja, ok dat is goed voor mij” ‘k heb dat dus ook de dag erna meteen opgestart .. Het resultaat mocht er zeker ook wel zijn! .. en we telden daar tot vandaag 61leden! .. maar toen had ‘k zoiets van “damn! Hier geraakt alles dooréén” je kon er dus niks sorteren .. wat ook wel zeer erg onoverzichtelijk was .. dus vandaar speelden we meteen met ’t idee van een eigen site te beginnen + een Forum op te starten! .. en ziehier ’t resultaat!

Over drie weken is er ook een ‘clanmeeting’.

6 Reacties

  1. Neen ik ben niét anders!

  2. Wow! .. Thx! .. dit is dus zeer goede reclame, als we iets kunnen doen? let me know 😉

  3. Tot registreer moet je een invitatie code hebben. Ik heb er geen – daarna is het site nutteloos!

  4. Dat probleem is opgelost. Je kan je nu gewoon registreren 😉

  5. Graag ook mijn naam hier verwijderen

  6. Gelieve de TAGS ook te verwijderen (van rysbergen!!!)

Geef een reactie

