Holebi zingevingnieuwsbrief Effeta-Cultuur stopt na PC-crash

Effeta-Cultuur of Effeta-C, een periodieke ‘zingevende’ e-nieuwsbrief met allerlei tips, stopt. Bezieler Johan kreeg een computercrash te verwerken en gaat binnenkort onderhandelen met een opvolger. De eerste mail kregen wij binnen op 12 januari 2007.

Als ik de ander weiger te erkennen in datgene waarin hij van mij verschilt, blijf ik een vreemde voor een deel in mezelf.”

Jacques Gaillot

We proberen een bijdrage te leveren,
om in onze samenleving,
het inclusief denken rond holebi-thema’s te bevorderen.
We versturen cultuur e-mails aan:

holebi’s, hun families, vrienden, geïnteresseerden, sociaal-culturele, politiek-maatschappelijke, en zingevende doelgroepen.

Beste Lezer van Effeta-Cultuur,
Eind augustus 2008 is onze PC gekrasht. Daardoor heb ik beslist Effeta-Cultuur, vanaf 01.09.2008, zelf niet meer herop te starten. Dit werk is voor mij, mede door visuele beperkingen, nu niet meer mogelijk.
Ondertussen hebben er zich kandidaten gemeld om Effeta-Cultuur weer op te starten en verder te ontwikkelen. Maar dan misschien onder een andere naam. Ze vinden dat dit werk niet mag verloren gaan.
Omdat ik persoonlijk de privacy zeer strek heb bewaakt, en ook commerciële doeleinden geweerd heb, is het voor mij niet gemakkelijk dit werk door derden te laten verder zetten. Ernstige onderhandelingen zullen dus nodig zijn.
Indien jullie de Holebi-Cultuurmails door de nieuwe organisatie wensen te onvangen, stuur mij dan een mail ter bevestiging. De gesprekken met de toekomstige verantwoordelijke voor de mailing starten na 21.09.2008.

Zelf heb ik er heel veel plezier aan gehad. Het heeft mij ook een brede kijk gegeven op het cultuurlandschap van, voor en door Holebi’s. Ook een zeer warme dank voor de vele reacties.

Moge de gedachte hieronder jullie bijblijven op jullie weg.
Veel liefs,
Johan

De gedachte manifesteert zich in het woord.
Het woord manifesteert zich in de daad.
De daad ontwikkelt zich tot een gewoonte,
en de gewoonte verhardt zich tot een karakter.
Sla dus acht op de gedachte en waar ze u brengt.
En laat haar voortkomen uit liefde,
ontstaan uit begaanheid met alle wezens.
Zoals de schaduw het lichaam volgt,
zo worden wij wat we denken.

De Boeddha

maakje keuze:

* ik wens de holebi-cultuur mails verder te ontvangen, ook al is dat door een andere verantwoordelijke waarvan ik verwacht dat hij mijn privacy zal respecteren

of

* ik wens geschrapt te worden

Eén reactie

  1. 🙄 …
    De Boeddha wat een mooi gebed ipv gedicht

Geef een reactie

