Peter Van de Veire is “volbloed hetero!” maar krijgt naakte vent op webcam

Voor de ene is de intussen 37-jarige Peter Van de Veire een god, voor de andere hij is hij Satan himself. Grappenmakker, irritant ventje, geniale radioman, Donna-killer… De meningen lopen uiteen. Maar één ding is hij zeker: hetero.

Ik ben God niet, Jelle Brans, Het Laatste Nieuws, 18.10.2008
Raadsels brengen roddels mee: op internetforums wordt regelmatig geopperd dat je homo bent. «Ja, veel mensen denken dat blijkbaar. Ik krijg af en toe wel fanmails van homo’s. Ooit heb ik zelfs eens een foto gekregen van een naakte vent voor zijn webcam. Naar het schijnt loop ik op een vrouwelijke manier, en draag ik af en toe nogal vrouwelijke kleren. En ik let op mijn uiterlijk. Voor sommige mensen is dat voldoende om te concluderen dat ik een homo ben. Sorry jongens, ik ben volbloed hetero!»

4 Reacties

  1. huh…? ….“volbloed hetero!”….?

    Wa voor een uitspraak is me dat nu?😕

  2. Zou ik een hetero-uitstraling hebben?
    Bijna overal ♂

    en ook op http://nl.netlog.com/VIEWOPEN_diversiteit😕

  3. met die metroseksuelen, ne mens z’n gaydar zou voor minder om zeep geraken🙂

  4. Grappig hoe de algemene perceptie vaak achter de feiten aanloopt. De tijd dat verzorgde mannen homo zijn is al lang voorbij. Het tegendeel is vaker waar.

    Maar swat. ’t Is wel leuk voor hem dat de moeite die hij doet om er goed uit te zien niet onopgemerkt blijft.😉

Geef een reactie

