“Lindsay ‘Lins’ Mommen samen met Evi Geysels”

Lins Mommen (29) zou een koppel vormen met Evi Geysels (28). Dat schrijft Gazet van Antwerpen. Geysels nam deel aan het VT4-programma Niki’s Geheim en presenteert op O radio.

Lesbische Lins breekt met David, Patrick Poppe, Gazet van Antwerpen, 27.10.2008.
Wie af en toe in het Antwerpse nachtleven duikt, weet dat Lins intussen geen geheim meer maakt van haar lesbische of biseksuele geaardheid. Dat vertellen alleszins de bezoekers van de Antwerpse holebi-club Red & Blue. Bronnen uit dezelfde hoek vertellen ook wie Lins nieuwe vriendin is: Evi Geysels. Die nam in 2005 deel aan het VT4-programma Niki’s Geheim en is ook presentatrice bij de holebiradio O Radio. Lins was meer dan eens te gast in Evi’s radioprogramma ten tijde van Mijn restaurant. Geysels verscheen ook al op de zogeheten L-kalender 2007, een kunstkalender met foto’s van lesbische vrouwen, waarvoor ze met Silvy van The Bachelor poseerde.

Intussen is Yanaïka Skrzyszkowiak niet blij met de insinuaties dat ze tijdens Mijn Restaurant flirtte met Lins. En O radio zal dan weer niet blij zijn met de holebistempel (weeral).

“Lins en ik geflirt? Niets van aan. Het is niet omdat ik voor de vrouwen ben dat ik elke vrouw met wie ik sta te praten aan het versieren ben. En verder heb ik geen commentaar op de gebeurtenissen. Wat er tussen Lins en David is misgelopen, zijn hun zaken. Maar ik vind het niet prettig dat wij er nu ook weer bijgesleurd worden. Pure onzin.”

7 Reacties

  1. “En O radio zal dan weer niet blij zijn met de holebistempel (weeral).”

    Hoe raad je het.😉 O radio is er voor elke Antwerpenaar.

  2. […] “Lindsay ‘Lins’ Mommen samen met Evi Geysels” […]

  3. ja het staat al op CNN ook.

  4. […] Geplaatst op februari 4, 2009 door Benjamin Wanneer ze elkaar hun ja-woord zullen geven, weten Evi Geysels en Lindsay Mommen nog niet, maar dat ze zullen trouwen, staat vast. Jelle Brans van Het Laatste Nieuws startte […]

Geef een reactie

