Lindsay ‘Lins’ Mommen geschrokken van aandacht: “Ik kies nooit meer voor man”

Lins Mommen (29), bekend van het VTM-programma Mijn Restaurant en restaurant MatizzE, is geschrokken van de heisa rond haar breuk met David Van de Velde (33). Dat ze een koppel vormt met een vrouw, en bovendien een min of meer bekende vrouw, maakt het verhaal des te mediagenieker.

“Wat een heisa!” , Patrick Poppe, Gazet van Antwerpen, 29.10.2008.
“Ik ben wel geschrokken van alle heisa. Ik ben tenslotte maar ‘Linske’ van de Matizze…”

[…]

“Het is echt mijn eerste ervaring met een vrouw en toch heb ik daar van in het begin geen enkel probleem mee gehad. David wist zeker dat ik hem niet aan het bedriegen was met een man, maar wist niet wat er dan wel scheelde. Toen we de knoop voor de scheiding doorhakten, werkte dat voor iedereen bevrijdend.”

Lins en David hadden tot nog toe enkel hun ouders en beste vrienden op de hoogte gebracht. “Maar nu zal iedereen het wel weten, zeker”, lacht Lins. “Ik kreeg in elk geval heel veel reacties en gelukkig niets dan positieve. De meesten wensen David en mij veel geluk en willen ons allemaal gelukkig zien. Zo voel ik me vandaag na een heel zware periode ook: zowel professioneel als privé gelukkig. Alleen ben ik enorm geschrokken van de media-aandacht. Zo belangrijk is mijn liefdesleven nu toch ook niet? Moet dat dan echt in alle kranten komen?”

Als je ervoor kiest op de cover van Dag Allemaal te verschijnen, kan je je daar aan verwachten natuurlijk. “Misschien wel, maar sommigen gingen toch heel ver in hun ‘klopjacht’ om te weten te komen wie mijn vriendin nu wel was. Ik hoop voor ons allen dat de rust snel terugkeert. Kijk, ik heb David vreselijk veel pijn gedaan en voel me erg schuldig, maar we kunnen gelukkig nog prima met elkaar opschieten. Deze week gingen we nog samen naar de proclamatie van de Guide Gault-Millau, we trekken dus nog vaak met elkaar op. Ten slotte blijven we zakenpartners en zal de Matizze blijven bestaan. Het gaat immers prima met ons restaurant.”

“Nooit meer een man”

In Het Nieuwsblad verzekert Lins dat ze nooit meer verliefd wordt op een man.

Lins: ‘Ik word nooit meer verliefd op een man’, Het Nieuwsblad, 29.10.2008.
‘Dit voelt zo goed. Ik ben er zeker van dat ik nooit meer verliefd word op een man. Ik maak nu een heel gelukkige periode door. Dit is grote liefde.’ Dat zegt Lins Mommen (29) anderhalve maand na de breuk met haar man David. Lins is onlangs ingetrokken bij haar vriendin Evi Geysels (28). ‘We zijn samen op zoek naar een nieuw appartement in Antwerpen.’

3 Reacties

  1. Het gaat haar blijkbaar allemaal ineens te snel…
    Je kunt niet verzekeren of je nooit meer verliefd gaat worden op ???
    D’r bestaan heel wat types… bi-seksuelen…

  2. Hoe kun je nu in godsnaam zo een conclusie nemen? Dat weet je toch nooit? En zo snel… ze gaat er wel even voor seg!

    xx

  3. Ik heb het ff gehad met penissen.

Geef een reactie

