4 Reacties

  1. Het lijkt er sterk op dat “The Circus” als concept lijdt aan dezelfde problemen die ook mij weghouden uit de huidige nachtscène:
    absurd laat aanvangsuur (ik snapte het al niet meer nadat middernacht “vroeg” werd)
    icm een publiek dat “er gewoon staat” in de zoveelste variatie op een concept party.

    Het zou prettig zijn opnieuw de ouderwetse “fuiven” uit de early 90s nogmaals mee te maken, inclusief een gezellig oubollige La Bamba, waarbij de hele zaal zich merkbaar amuseert.

    • De Bamba is denk ik wel Voltooid Verleden Tijd. Maar dat laat beginnen is inderdaad niet leuk. Vervelend zelf. In mijn kennissenkring zijn er steeds meer jongens (enfin: mannen, gezien hun leeftijd) die eerst slapen, dan in de nacht opstaan en uitgaan. Vooral zij die naar de afterpary’s gaan en de party’s zelf skippen…

      Niets voor mij.

  2. Circus was de maks , en sorry maar la bamba?
    Hoe fout is dat wel niet … het is geen KLJ fuif ofzo hé

    • Ik heb mij nochtans lang prima geamuseerd met HOLEBI fuiven waar zelfs tieners nog enthousiast meedansten met “La bamba”, tot ergens begin jaren 2000,
      oa op fuiven in de ondertussen gesloten zaal Jacob in Antwerpen.

      OK, het “la bamba” tijdperk is duidelijk voorbij,
      maar als ik het vaak gedrogeerde, narcistische publiek op sommige recente trendy fuiven bekijk, wel, dan stel ik mij de vraag of de huidige vaak kille sfeer uitgaan in 2009 echt zoveel gezelliger heeft gemaakt.

Geef een reactie

