10 Reacties

  1. Het doet me enorm vreselijk pijn zo een persoonlijkheid ,en een kwaliteitsmens op zo een manier de dieperik in te zien gaan.
    rust zacht lieve Hilde .

  2. Vond ‘k heel moedig van Martine om, als één van haar beste vriendinnen, op tv haar relaas te doen. Respect!

  3. Zelden zo’n klasrijke en liefdevolle, warme getuigenis gezien op TV als die van Martine Prenen. Het benadrukt nog maar eens wat een politiek benoemde oenen er moeten rondlopen bij onze staatszenders om zo’n iemand te laten vertrekken. Homosexualiteit is me helemaal vreemd, of misschien toch niet. Eén van van mijn beste vriendinnen is namelijk lesbisch, even oud als Hilde en bovendien erg gelijkend in uiterlijk, doen en laten. En dien al eens de emotionele brokken te lijmen. Ik voel me dan ook van op een afstand erg gebonden met Mevr. Prenen.

  4. […] Video: Reactie Martine Prenen op zelfmoord Yasmine Ex-collega Martine Prenen over de zelfdoding van Yasmine in Terzake. […] […]

  5. hry is inderdaad een heel moedige getuigenis. Je moet het maar kunnen

  6. de afgelopen dagen heb ik gemerkt dat de dood van yasmine wat naar de achtergrond werd geduwd in het nieuws door het bericht over Michael Jacksom wat ik echt erg vindt, yasmine verdient wel wat meer dan slechts 5 min na MJ’s bericht. toen ik het nieuws vernam (ben gwoon fan) was ik toch erg geschrokken en kon het niet geloven. zo’n vrouw , zo’n afscheid van de wereld. ik zou graag mijn medeleven betuigen aan haar familie en vrienden. mag ze hieboven het geluk vinden die ze op aarde verloren was.

  7. Een lieve vrouw pracht van een mens Van een onbetaalbare waarde. Een lieve vrouw die altijd lachte. Een lieve vrouw die ons helaas heeft verlaten. Wat ons veel verdriet doet. Iemand die we nooit zullen vergeten. Iemand waar je omgeeft. Een groot verlies voor ieder die haar kent. Een groot verlies die niet te verwoorden is. Een grootverlies die je altijd bij je draagt. Een grootverlies die je altijd zal missen. Een groot verlies die altijd bij je zal blijven in je hart.Heb dan ook speciaal voor haar een video filmpje op youtube gemaakt die je kan bekijken op Nickname = VideoMoviesAccount.

  8. […] Video: Reactie Martine Prenen op zelfmoord Yasmine […]

  9. […] wie zegt iets, veel volk, hoe lang? Posted on juli 3, 2009 by Benjamin Over de uitvaart van Yasmine in Wilrijk is weinig geweten. Het scenario is niet bekend. Politie en civiele bescherming staan […]

Geef een reactie

