Love Positive: “Ik wil seks zonder zorgen, dus ik gebruik gewoon condooms”

In mei legt ieder vogeltje een ei. De lente is in het land en dus ook de lentekriebels. Hét moment om Love Positive te lanceren, het tweede deel van de grote hiv-campagne van Sensoa, Live Positive.

Love Positive van start!

‘Love Positive’ is het tweede deel van de Live Positive campagne. Na Think Positive, en het besef dat 1 op 20 homo’s hiv heeft, wil Sensoa nu dat homo’s verder veilig vrijen.

Op de affiche staan twee sprekende boodschappen.”Ik wil seks zonder zorgen, dus ik gebruik gewoon condooms,” staat op één kant van de affiche. En aan de andere kant: “Ik hou van mijn vriend, dus met anderen gebruik ik altijd condooms.” Samen met de affiches lanceert Sensoa ook een de folder : ‘Hiv, de feiten op een rijtje’. Daarin staat alles wat je als homo moet weten over hiv, van virale lading tot PEP en veilig vrijen met je vaste partner.

Op de website van de campagne kan je de verhalen van de modellen lezen of een fimpje bekijken waarin ze zelf aan het woord zijn. Je kan er ook een quiz doen over condooms. Scoor je goed, dan is het een bank vooruit en hopelijk een kus van de knappe meester!

‘Love Positive’valt samen met het seizoen van de gay prides in België. Sensoa zal met deze campagne aanwezig zijn op de prides in Brussel, Antwerpen, Oostende en Brugge. Ben je er ook bij? Haal dan je gratis condoom aan de stand van Sensoa of bij een van de vrijwilligers.

Wordt alvast fan op Facebook! http://www.facebook.com/livepositive en neem een kijkje op de campagnesite http://www.mannenseks.be/livepositive/pages/love.php

Plaats een reactie