Politie Antwerpen ontkent homofobie: “NaviGAYtion net heel vlot”

Sven Lommaert van de politie van Antwerpen ontkent dat de ordediensten te streng optraden tijdens NaviGAYtion. Een man uit Tilburg beweert onnodig hard te zijn aangepakt omdat hij zonder toestemming aan boord van een schip klom.

“Maar als deze man zijn klacht hardmaakt, dan zullen we het zeker uitzoeken”, reageert de politiewoordvoerder in Gazet van Antwerpen van vandaag. “Maar het is wel duidelijk dat hij iets onwettig aan het doen was. De Antwerpse politie begeleidt overigens eerder het evenement dan dat we er echt optreden.”

7 Reacties

  1. […] Politie Antwerpen ontkent homofobie: “NaviGAYtion net heel vlot” […]

  2. […] Politie Antwerpen ontkent homofobie: “NaviGAYtion net heel vlot” […]

  3. ik heb de homo politie lief,zo lief

  4. politie mannen heb ik lief zo lief,zeker als er homo mannen bij zijn.

  5. homomannen kom tot mij want ik heb je zo lief zo lief.

  6. laat politiemannen tot mij komen,want ik heb ze lief zo lief.

  7. een lekkere homo politieman.

Plaats een reactie