Roberto Cavalli At H&M: we leven nog!

Stormloop van het jaar

Gisteren was het zover: samen met de mama van Benjamin stonden ik tussen die gekken aan de Antwerpse H&M te wachten. Er was geen weg terug, we waren omsingeld door lustige vrouwen en strijvaardige nichten. Ze roken Cavalli, goedkoop! De deuren openden, het was meelopen of er aan geloven. The fight of the fittest had begun!

Come and get it, bitch!

De meute vrouwen bezag het erg ingecalculeerd: somiggen namen de onmiddelijk de zijgangen. Eenmaal bij de rekken aangekomen was het grabbelen wat je kon en een ruilhandel opstellen waar menig oermens jaloers op is. De vijandigheid en bloedlust tussen de witte wieven kon je van ver ruiken.

Krabben en pitsen

Ondertussen was de roedel nichten gearriveerd bij de mannencollectie. Hier kwam ik aan te pas, alhoewel ik wat slimmer te werk ging en de bijvulling afwachtte. Ik had mijn oog laten vallen op de cache-coeur en de hemden. De eerstgenoemde was zoals verwacht zelfs in de kleinste maat gigantisch groot, uiteindelijk enkel een zwart hemd gekocht.

Russische hoer

Het was een leuke ervaring en eigenlijk zou je alleen al voor de show moeten komen. Vrouwen en aanverwanten zijn een erg boeiend studieobject! De collectie zelf was eigenlijk niet zo wauw, of zoals mama Benjamin het beschreef: ‘erg Russische hoer’. Voor hetgeen je betaald kan je beter even langs H&M-zusje Collection of Style (COS) gaan, en het hemdje ga ik nog inruilen…

COS opent filiaal in stadsfeestzaal

De opening van de stadsfeestzaal shopping bracht als extra heugelijk feit de opening van de eerste COS-winkel in Antwerpen mee. Dus zijn we er na de H&M hetze even binnengestapt in het filiaal (gelijkvloers, gang Hopland). En we waren onmiddelijk verkocht: leuke, degelijk kostuums en kleding. Vrij klassiek maar tijdloos en uiterst draagbaar. We’ll be back!

7 Reacties

  1. Ik hoor het haar zeggen 😛

  2. Vanmorgend gaan zien, en wat overbleef was niet overtuigend! Blij dat ik het hemd en gilet terug heb gebracht!

  3. […] Roberto Cavalli At H&M, Meir, Antwerpen […]

  4. […] Roberto Cavalli At H&M, Meir, Antwerpen […]

  5. […] Hennes & Mauritz lanceert half september een nieuwe sobere mannenlijn. Geen drukke prints of fluo vakjes, wel grijs, zwart, wit blauw en wat […]

  6. […] de mannencollectie die Jimmy Choo voor H&M heeft ontworpen. Het ziet er, in tegenstelling tot Roberto Cavalli, draagbaar […]

Plaats een reactie