Bar / resto Zuko

Na Cirque du soleil zijn we met de groep gaan eten in restaurant Zuko, in de Museumstraat. Met elf dineren is niet gemakkelijk, maar toch zijn we goed bediend.

Ik herinner me niet meer wie wat gegeten heeft, dus beperk ik me tot het menu à 30 euro die ik gekozen heb. Als voorgerecht nam ik een tonijncarpaccio (andere opties waren rundscarpaccio en garnaalkroketjes). De tonijn was lekker, met parmezaanse kaas en wat te veel look.

Als hoofdgerecht had je keuze uit een parelhoentje of victoriabaars met broccolipuree. Ik koos voor het laatste. De vis was lekker, maar de puree ietsje flauw. Wat meer muskaatnoot was wel welkom.

Voor het dessert was de tiramisu op, en ik koos een dame blanche boven advocaatijs. Als je lekker ijs in huis hebt en zelf gesmolten chocolade kan je er weinig verkeerds mee doen. Mijn nagerecht was dan ook lekker.

Goede prijs / kwaliteit

Met 11 waren we dus, en in dat opzicht was de service erg vriendelijk. Zo mochten we in tegenstelling tot gewoonlijk, meer dan drie keuzes maken per gerecht. Normaal vragen heel wat restaurants de verschillen in gerechten te beperken, zodat iedereen samen kan eten.

Voor 30 euro kregen zij die het menu hadden gekozen drie gangen plus koffie of thee, een zeer eerlijke deal.

Zuko krijgt dan ook een 8/10.

Zuko
Museumstraat 21
2000 Antwerpen
03 238 76 01

Eén reactie

  1. yummers! 🙂 daar hebben we zaaaalig gegeten, ik zat zo vol als een ton!

Plaats een reactie