Resto: Brasserie Flore

Vorige vrijdag trok ik naar het Kempensche Geel, voeg grap over Sanokliniek hier in, voor een kleine klasreünie. We gingen eten in brasserie Flore, een sobere maar gezellige brasserie op de markt van Geel. We werden vriendelijk ontvangen en snel bediend.

Goed geheugen

Opvallend dat de obers ondanks niets opgeschreven te hebben, toch een bestelling voor zeven feilloos onthouden. Ik nam geen voorgerecht maar wel een heerlijk stukje tonijnsteak met gewokte groentjes als hoofdgerecht. De groentjes klaargemaakt in een pikant en lekker sausje dat ook goed bij de vis pastte.

Uitgebreid dagmenu

Zowel bij hoofd- als dessertgerechten kon je kiezen uit de kaart of het dagmenu. Dat laatste was enorm uitgebreid met maar liefst twaalf mogelijkheden elk. Ik koos voor een chocoladetaart met mokkaroom. Ik verwachtte me aan een bom, maar het deeg was lekker luchtig en de room erg smakelijk.

8/10

Plaats een reactie