Wondering Boys: The Wedding

Het was fantastisch. Het feest op zich, de inrichting, de sfeer, de speechvideo, Micks outfit, de collega-bloggers, de cava, de fruitsap (Bob rijdt), de hapjes, de Gentse verkeersituatie (not!). We hebben ons erg goed geamuseerd.

De uitnodiging was al een verrassing. Een trouwfeest van een koppel die je nog nooit lijfelijk hebt gezien. En toch. Het voelde aan alsof we elkaar al kenden.

Het voor- en het nadeel om laat te reageren, is dat anderen al een verslag hebben geschreven.

Maar toch enkele persoonlijke punten:

  • Ik zal, Imke Dielen, niet meer vergeten dat je cavalier Lestat (van Mediabom) heet.
  • Ik zal, beste Bert & Bart, jullie niet meer verwarren.
  • Ik vond het ook erg fijn – kort – met LamaZone (met hoofdletter Z of niet?) te hebben gesproken.
  • Een aantal mensen niet gesproken wegens gemist: Anne van Tender Feelings, Uw Moeder van Appelogen, Sloddervossen, Chop Suey, ChateauBrys. Mogelijk vergeet ik hier nog heel wat mensen.
  • Want ik moest er te snel vandoor. Gent-Antwerpen + Emanuel afzetten = 1 uur rijden. En zaterdag moest ik er vroeg uit.
  • Ondanks het bloggersgehalte, werd er niet te veel over bloggen gesproken. Mijn eerste ‘blogmeeting’ was niet te blog, en dat vond ik erg fijn.

Wout & Mick en andere feestneuzen, het was een waar genoegen. Tot de volgende gelegenheid!

Benjamin

PS: Flickr-reeks van Lama.

9 Reacties

  1. Bezoek Maastricht !

    Een allesbehalve blog-meeting
    met film als hoofdthema 🙂

  2. […] & Bert Imke Dielen Appelogen Sloddervossen LamaZone deel één LamaZone deel twee Talk of the Town Tender Feelings Chop […]

  3. Volgende keer, talk of the town! 😉

  4. Zeker… nu nog die volgende keer vinden en/of organiseren 😛

  5. Dat moet leuk geweest zijn!

  6. @benj: jouw trouw é 😉

  7. Maar dat is niet voor morgen…

  8. Overmorgen is ook goe wè!

Plaats een reactie