Bezoek gratis het Stadhuis van Antwerpen (+ foto’s)

Wapen van Antwerpen, Stadhuis

Wapen van Antwerpen, Stadhuis

Inderdaad, we zitten niet constant voor onze computer. Zondag hebben we een rondleiding in het Antwerps stadhuis gevolgd. Het was interessant en we hebben wat bijgeleerd ook.

Persbericht: Gratis rondleidingen stadhuis
Traditiegetrouw worden er elk jaar tijdens de Antwerpse kermisweek gratis rondleidingen gegeven in het stadhuis. Ook in 2008 krijgt het publiek weer de kans om het stadhuis te bezoeken.

Tijdens de Antwerpse kermisweek stelt het stadhuis zijn deuren open voor het publiek op vastgestelde tijdstippen. Van zondag 10 tot en met zondag 17 augustus 2008 is er de mogelijkheid om deel te nemen aan een gratis rondleiding in het stadhuis tussen 13 uur en 15.45 uur. De rondleidingen, die verzorgd worden door ConsulAnten, nemen zo’n 30 minuten in beslag. Elke 15 minuten start er een nieuwe rondleiding.

Praktisch

10 tot en met 17 augustus 2008
van 13 uur tot 15.45 uur, om de 15 minuten
gratis

Op Flickr vind je onze fotoreeks.

4 Reacties

  1. Beste,

    Ik kom thuis terug.
    Ik ben nu in Jeruzalem.Den Heilige Stad van des
    Vrede.
    Waar is de Vrede?
    Ik zoek niet meer.
    Van Berchem:van mijn Eekhoorntjes,Kastanjebomen,
    Eksters.
    16 jaren heb ik gewacht voor den Tram 8.
    Op den Gitschotellei.
    En den te Boelaer is altijd zo prachtig.
    Met zijn Kastanjebomen,Ceders,Beuken en Eiken.
    En den Boekenbergpark met al het mooi…

    “Den Schoonheid van den Blik,den Blik op den

    Schoonheid.”

    Ik kom thuis terug,naar het Paradijs.

    Anneke van Vlaanderen-Berchem-

    Antwerpen.

    Groetjes,

    Anneke

  2. Beste,

    t’Is nu 15 jaren van Hel in dit Heilige Stad van zogezegd Vrede:

    Jeruzalem van Hel.

    Dit Stad wordt steeds nog meer Diabolisch dan eerder.

    Het was in den jaren 1986 een dorpje,waar den huizen en den

    mensen op menselijk Hoogte was.

    Zij hebben hier geen meegevoelens voor Europeanen…

    Den Bomen hier zijn niet op ons Hoogte…

    Maar wel den Ceders van van mijn jeugd,zo Majestueus en Antiek….

    nu in wit aangekleed…..Het Sneeuwen…

    Hier in dit Stad van Hel,Antieke Jeruzalem,is het te warm:zonder Licht,

    Lucht en zonder Liefde en zonder Familie en zonder mijn

    Kastanjebomen….Is het geen LEVEN….

    Ik ben hier totaal geisoleerd van de Wereld en van mijn geliefde

    Bomen van Skunne Vlaanderen……

    Mijn enigste Paradijs op Aarde,mijn Te Boelaer…..

    ….Wie komt mij redden?……

    Ik wil niet meer in Hel verblijven.

    Anneke van Berchem

  3. Beste,

    Ik ben nog steeds in dit Helstad,Jeruzalem,den Heilige.

    Zij hebben hier zulk een lawaai gedaan voor een paar dagen.

    Op den straten van dit Helstad,hebben ze Formule no1 gestuurd

    voor ons in erger hel te zetten.

    Wij hebben hier geen Licht in de straten.t’Is een donkere helstad,

    Hoera voor Berchem en een Leven.

    Heel waarschijnlijk op Bs-Airlines.

    zogezegd,van vrede:er is geen Lucht,geen Licht en geen Leven.

    Ik hoop rap thuis te keren.Anneke van Berchem

Plaats een reactie